آزادسازی 36 هکتار از اراضی تغییرکاربری غیرمجاز در بستان آباد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آزادسازی 36 هکتار از تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی شهرستان بستان آباد خبر داد.

آزادسازی 36 هکتار از اراضی تغییرکاربری غیرمجاز در بستان آباد

داداش نصیری در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان بستان آباد با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، مدیریت امور اراضی استان، فرماندهی انتظامی منطقه و فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان در تاریخ ششم آذرماه سالجاری در راستای صیانت از کاربری اراضی زراعی و باغ ها و مقابله با متخلفان، 65 فقره احکام قلع و قمع تغییر کاربری های غیرمجاز در شهرستان بستان آباد را با قاطعیت اجرا و 36 هکتار از اراضی منطقه سعید آباد را اعاده شرایط به حالت سابق کرد.

وی گفت: در این اقدام گسترده و کم نظیر که با همکاری موثر دستگاه های قضایی، اجرایی و عوامل انتظامی انجام گرفت، 10ها هکتار از اراضی زراعی و باغات منطقه سعید آباد که دچار تغییر کاربری غیر مجاز شده بودند، به حالت سابق بازگشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد نیز در حاشیه اجرای طرح قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی منطقه سعیدآباد، نزدیکی شهرستان بستان آباد به مرکز استان و وجود افراد سودجو در این میان را باعث اغفال برخی از مردم در ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان مطرح کرد.

علی محمودیان از دستگاه های نظارتی شهرستان خواست تا جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان را از همان بدو ساخت بگیرند.

وی هم چنین از مردم و کسانی که قصد ساخت و ساز در اراضی کشاورزی را دارند، خواست تا قبل از هرگونه اقدام و سرمایه گذاری، استعلام های لازم را از ادارات مربوطه و امور اراضی جهادکشاورزی انجام دهند.

علی نوروزی، مدیر جهادکشاورزی شهرستان بستان آباد نیز ضمن هشدار قاطع به متخلفان برای توقف هرگونه عملیات تغییر کاربری غیرمجاز، از متقاضیان خواست تا با تشکیل پرونده و اخذ مجوزهای قانونی، از مبادرت به تغییر کاربری غیرمجاز و آسیب به اراضی کشاورزی به صورت جدی خودداری کنند.

سرهنگ شهریار کاظم پور فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان نیز با بیان این که سامانه 131 آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی است، گفت: سامانه 131 به طور 24 ساعته آماده دریافت گزارشات تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده و شهروندان در مناطق مختلف استان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، مراتب را به این سامانه گزارش کنند.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، اجرای این احکام با همکاری دادستان شهرستان، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، مدیریت امور اراضی استان، فرماندهی یگان حفاظت امور اراضی استان، اداره گاز شهرستان و با حضور مدیر و همکاری کارکنان اداره امور اراضی استان و شهرستان انجام گرفته است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5917

به "آزادسازی 36 هکتار از اراضی تغییرکاربری غیرمجاز در بستان آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی 36 هکتار از اراضی تغییرکاربری غیرمجاز در بستان آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید