آمریکا حتی در اموری نظیر استیضاح وزرای عراقی هم مداخله می کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، سلیم الجبوری رئیس سابق مجلس عراق امروز شنبه سخنانی را در مورد مداخله جویی های ایالات متحده آمریکا در امور این کشور مطرح نمود.

آمریکا حتی در اموری نظیر استیضاح وزرای عراقی هم مداخله می کرد

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: آمریکایی ها حتی در اموری نظیر استیضاح وزرای کابینه عراق نیز مداخله می کردند. برت مک گورک فرستاده سابق آمریکا در ائتلاف بین المللی علیه داعش، برای جلوگیری از استیضاح بعضی وزرا در مجلس مداخله می کرد.

الجبوری در ادامه توضیح داد: ما شاهد آن بودیم که حتی مک گورک در مورد بعضی از وزرا می گفت که خوب هستند و باید در مجلس رأی بیاورند. مک گورک گاهی حتی پا را فراتر می گذاشت و در کسوت سفیر واشنگتن در بغداد فعالیت می کرد.

سخنان رئیس سابق مجلس عراق در مورد مداخله جویی های ایالات متحده آمریکا در امور این کشور در حالی است که اخیراً نیز بسیاری از شخصیت ها و سیاستمداران عراقی اعلام نموده اند مداخلات واشنگتن در کشورشان به اوج خود رسیده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6031

به "آمریکا حتی در اموری نظیر استیضاح وزرای عراقی هم مداخله می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا حتی در اموری نظیر استیضاح وزرای عراقی هم مداخله می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید