ادامه اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، آقای طالقانی! از زیر بار پرداخت شدن خسارت به باشگاه فولاد هم شانه خالی می کنید؟!

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره دریافت خسارت باشگاه فولاد خوزستان برای تخریب استادیوم اختصاصی این باشگاه اظهارنظر جالبی نموده است.

ادامه اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، آقای طالقانی! از زیر بار پرداخت شدن خسارت به باشگاه فولاد هم شانه خالی می کنید؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, برگزاری فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور بین تیم های داماش گیلانیان و پرسپولیس در استادیوم زیبا و تازه تأسیس شهدای فولاد خوزستان خبر خوبی بود که می توانست فضای مناسبی را برای برگزاری این دیدار مهم و برپایی جشن قهرمانی مسابقات ایجاد کند. باشگاه فولاد خوزستان نیز همکاری های لازم را با در اختیار گذاشتن استادیوم اختصاصی اش با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشته تا فینال جام حذفی ایران رنگ و بوی مدرن و حرفه ای به خود بگیرد.

با این وجود اما برگزاری این بازی با سوءمدیریت و ناهماهنگی شدید بین ارکان برگزارکننده از سازمان لیگ گرفته تا نیروی انتظامی همراه بود, به نوعی که شروع مسابقه را بیش از دو ساعت به تأخیر انداخت. یک بار بازی لغو و تماشاگران به کل استادیوم را ترک کردند و یک بار دیگر بازگشتند و بازی برگزار گردید! فاجعه ای که طبیعتاً باعث عصبانیت طرفدارانی شد که از ساعت ها قبل در گرمای اهواز به استادیوم آمده بودند. به این حجم از عصبانیت که در پی سوءمدیریت مسئولان برگزارکننده به وجود آمده بود, دلخوری طرفداران داماش را نیز اضافه کنید که اجازه حضور در استادیوم به آنها داده نمی شد.

در این بین انواع اتفاقات تلخ از قبیل شکستن جایگاه, درگیری، تخریب استادیوم و ... رخ داد که می توان در کنار تماشاگرنماهایی که این رفتار ها را از خود نشان داده اند, مسئولان برگزاری این مسابقه را نیز مقصر دانست، آنهایی که با عدم مدیریت صحیح، زمینه های به وجود آمدن این حوادث را آماده نموده اند. در این میان فولادی ها که تنها نقش شان از این بازی و حوادثش میزبانی بود, خواستار پرداخت خسارت های وارده به استادیوم شان شده اند, درخواست به حقی که می طلبد فدراسیون فوتبال برای احقاق آن همه تلاشش را به کار ببندد.

با این وجود اما کاظم طالقانی, رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در ادامه اظهارات بحث برانگیزش درباره درخواست باشگاه فولاد برای دریافت خسارت های وارده به استادیومش در این بازی در کمال تعجب گفته است که پیش از این طرفداران فولاد نیز به استادیوم غدیر اهواز خسارت زده اند!

در اینکه خسارت های وارده به استادیوم باید تمام و کمال به باشگاه فولاد پرداخت گردد شکی نیست، اما اینکه هیئت فوتبال استان خوزستان به عنوان متولی برگزاری مسابقات به جای اینکه نماینده شهرش را برای دریافت خسارت کمک کند, به دنبال پاک کردن صورت مسئله است، جای تعجب دارد. البته رئیس بازنشسته هیئت فوتبال خوزستان پیش تر نیز در مواقع حساس و یا زمان هایی که باید جوابگوی نابسامانی های فوتبال خوزستان باشد, یا سکوت نموده یا با بیان اظهارات عجیب سعی در پاک کردن صورت مسئله داشته است.

هنوز دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس در لیگ برتر را از یاد نبرده ایم که منجر به پرتاب سنگ و درگیری بین طرفداران و سرشکستی و مصدومیت تعداد زیادی از آنها شد. در آن موقع آقای رئیس هیئت به جای قبول کم و کاستی ها در برگزاری بازی و ارائه راه چاره برای عدم تکرار این اتفافات در مصاحبه با خبرنگاران خاطرنشان کرد که اتفاقات اتفاق افتاده در این بازی طبیعی و سطح پایین بوده است! (لینک مصاحبه)

عکس مربوط به دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس است

حال نیز بعد از فاجعه مدیریتی که در خوزستان بر سر بازی فینال جام حذفی رخ داد، حرف از خسارت های قبلی طرفداران فولاد به استادیوم غدیر به میان می آید. این تفکر و صحبت مصداق شاخص شانه خالی کردن از مسئولیت به حساب می آید. هیئت فوتبال به جای اینکه در این شرایط سخت از حق باشگاه فولاد دفاع کند, در کمال تعجب به نوعی وانمود می نماید که انگار رخ دادن اتفاقات دیدار فینال بر گردن صاحب استادیوم (یعنی باشگاه فولاد خوزستان) است.

طالقانی علاوه بر ریاست هیئت فوتبال استان خوزستان, عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته امور استان های این فدراسیون فوتبال به حساب می آید، مرد چند شغله ای که با توجه به بازنشستگی و قانون عدم بکار گیری بازنشستگان شاید یکی از این مسئولیت ها را نیز نباید داشته باشد. رئیس بازنشسته هیئت فوتبال خوزستان با وجود تمام کم و کاستی ها و سوءمدیریت هایی که در برگزاری مسابقات اتفاق افتاده, هنوز بر سِمت مدیریت تیکه زده و در آن سو به دلیل مسئولیت هایش در فدراسیون فوتبال این طور به نظر می رسد که در تصمیم گیری هایش به جای حفظ منافع باشگاه ها بیشتر به دنبال این است که سازمان لیگ و فدراسیون و یا همین هیئت فوتبال خوزستان مقصر نابسامانی ها جلوه داده نشوند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1408

به "ادامه اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، آقای طالقانی! از زیر بار پرداخت شدن خسارت به باشگاه فولاد هم شانه خالی می کنید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، آقای طالقانی! از زیر بار پرداخت شدن خسارت به باشگاه فولاد هم شانه خالی می کنید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید