استخر آزادی به روی قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو بازخواهد شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون شنا، محسن رضوانی با اعلام خبر بازگشایی درب استخر آزادی اظهار کرد: خوشبختانه با نگاه حمایتی وزارت ورزش بویژه سلطانی فر وزیر ورزش و داورزنی معاون ورزش قهرمانی پس از ساعت ها جلسه کارشناسی و آنالیز شرایط استخر قهرمانی آزادی مقدمات لازم را جهت بازگشایی استخر آزادی تهران فرآهم آوردیم و از این پس با هماهنگی های لازم درب این مجموعه به روی قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو کشور باز خواهد بود.

استخر آزادی به روی قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو بازخواهد شد

رئیس فدراسیون شنا با اشاره به ارتباط خوب و نزدیک این فدراسیون با مجموعه نجات غریق و غواصی گفت: همانطور که طی ادوار گذشته همیشه دوستان فعال در حوزه نجات غریق را عضوی از جامعه شنا می دانستیم همچنان نسبت به تأمین فضای آمادگی و پرورش آنها خود را متعهد می دانیم. با توافق و همکاری دوست خوبم دکتر ایلخان نوری در آینده نیز همچنان شاهد حضور نیروهای نجات غریق در تمام مجموعه های تحت پوشش خود خواهیم بود. در این راستا تفاهم نامه ای نیز برای در اختیار گذاشتن ساعت های تمرینی در استخرهای 9 دی و آزادی فی ما بین منعقد شده که به تائید دکتر داورزنی نیز رسیده است.

وی بار دیگر با قدردانی از وزارت ورزش تاکید نمود: با دستور داورزنی و تعامل سازنده کریمی مدیرعامل محترم سازمان تجهیز در حال اجرا امور اداری پیرامون بازگشایی مجدد استخر آزادی هستیم و قطعاً کوشش خواهیم کرد در فرصت باقی مانده تا مسابقات پیش رو بیشترین بهره را از ظرفیت های موجود سخت افزاری در نیل به پیشرفت ببریم. امیدوارم قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو با کوشش و همت والای خود و کسب موفقیت های بین المللی موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا شوند و پاسخ حمایت های مسئولان بالادستی را بدهند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1235

به "استخر آزادی به روی قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو بازخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخر آزادی به روی قهرمانان شنا، شیرجه و واترپلو بازخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید