اعتراضات خیابانی در پورتلند همزمان با مراسم تحلیف بایدن

به گزارش نوای پرنده پارسی، همزمان با مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا در واشنگتن، سایر نقاط این کشور از جمله پورتلند شاهد تظاهرات خیابانی در اعتراض به بی عدالتی و نژادپرستی در این کشور بودند.

اعتراضات خیابانی در پورتلند همزمان با مراسم تحلیف بایدن

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، همزمان با مراسم تحلیف جو بایدن، آشوب و خشونت ، برخی خیابان های پورتلند در سیاتل را فراگرفت و حدود 100 معترض به خشونت نیرو های پلیس، با راهپیمایی در خیابان های بخش شمال شرق این شهر، شیشه ساختمانی را شکستند که دفتر حزب دموکرات آمریکا در آن واقع شده است.

بر اساس این گزارش، معترضان پارچه نوشته هایی در دست داشتند که روی آن ها نوشته شده بود ما غیرقابل کنترل هستیم. پلیس شماری از معترضان را دستگیر کرد.

همچنین نقاط دیگری از پورتلند شاهد تظاهراتی با عنوان عدالت را برقرار کنید و از جان سیاه پوستان دفاع کنید بود. هنوز مشخص نیست که آیا نیرو های پلیس، این معترضان را دستگیر کرده اند یا خیر.

در یکی از تقاطع های مرکز شهر سیاتل، 50 تا 75 معترض در حالی که لباس سیاه به تن داشتند، تردد خودرو ها را مختل کردند. فاکس نیوز در ادامه گزارش داد این تظاهرات، ابتدا در یکی از مراکز امور مهاجران آغاز شد، ولی معترضان خیلی زود در خیابان ها به راه افتادند و شیشه های ساختمان ها را شکستند. پلیس تعدادی از این معترضان را دستگیر کرده است.، باشگاه خبرنگاران

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6073

به "اعتراضات خیابانی در پورتلند همزمان با مراسم تحلیف بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات خیابانی در پورتلند همزمان با مراسم تحلیف بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید