اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه تهران، با پیمانکار برخورد شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در واکنش به اعتصاب غذای دانشجویان و اعتراض آنها به کیفیت غذا، گفت: پیمانکار غذای دانشگاه قصوراتی مرتکب شده است که با وی برخورد می گردد.

اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه تهران، با پیمانکار برخورد شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، بعضی دانشجویان در دانشگاه تهران در اعتراض به کیفیت غذای این دانشگاه، غذای خود را به محوطه آوردند.

این اتفاق در دانشکده اقتصاد رخ داد.

پیگیری خبرنگار از ماجرای اعتراض

سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره این اتفاق شرح داد: پیمانکار غذا قصوراتی مرتکب شده بود که دانشگاه با پیمانکار برخورد کرد و موضوع به سرانجام رسید.

وی گفت: با این تذکر پیمانکار قول داد که شرایط را رعایت کند و در صورت تکرار تخلف، طبق رویه قراردادهای موجود، به عنوان جریمه فسخ قرارداد صورت خواهد گرفت.

حبیبا تاکید نمود: طبق قرارداد پیمانکار موظف به رعایت شرایط است و رویه آنالیز این موضوعات بسیار ساده و روشن است؛ همچنان که پیش از این هم سابقه قصور از سوی پیمانکار و برخورد دانشگاه با متخلف وجود داشته است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3076

به "اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه تهران، با پیمانکار برخورد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه تهران، با پیمانکار برخورد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید