افشارزاده: بیرانوند در حد اظهار نظر نیست

به گزارش نوای پرنده پارسی، چرا مدیران پرسپولیس اجازه می دهند بیرانوند اظهار نظر کند؟

افشارزاده: بیرانوند در حد اظهار نظر نیست

قراراست تورنمنتی با حضورتیم های استقلال، پرسپولیس ودیگر تیم ها درکیش برگزار گردد. بهرام افشارزاده که دبیرشواری ورزش کیش محسوب می گردد درباره کوشش های نافرجام خود برای مذاکره با سرپرست استقلال به جهت حضور درجزیره کیش و برگزاری تورنمنت، حرف هایی دارد: من بارها با فتحی تماس گرفتم اما این تماس ها بی نتیجه بود. ظاهرا مدیرعامل استقلال نامه ای برای انصاری مدیرعامل منطقه آزاد کیش ارسال نموده بود. البته از محتوای نامه اطلاع دقیقی ندارم اما ظاهرا در مورد حضور در کیش و پیگیری تمرینات آبی پوشان بود. به بهانه همین نامه چندین بار با دفتر آقای فتحی تماس گرفتم اما وی یا در محل باشگاه حضور نداشت یا کلا مسافرت بود. هربار هم که با تلفن همراه او تماس گرفتم نمی دانم چرا مشغول بود. در کل فتحی هیچ وقت پاسخی به تماس های من نداد و به همین دلیل نتوانستم دقیق با وی صحبت کنم.

افشارزاده درعین حال که به برگزاری این تورنمنت تاکید دارد درباره صحبت های اخیر علیرضا بیرانوند که مدعی شده بود در رابطه با واگذاری استادیوم امام رضا (ع) به استقلال، مدیریت وقت این باشگاه راضی به این کار شده بودند و نباید حالا معترض باشند، گفت:اصلا این موضوع جای بحث ندارد، بیرانوند اصلا در جریان موضوع نیست که اینگونه اظهارنظر می نماید. واگذاری دو استادیوم امام رضا (ع) و شهید کاظمی به استقلال و پرسپولیس در یک جلسه رسمی با حضور سجادی معاون وقت وزارت ورزش و نمایندگان هیات مدیره دو باشگاه و به وسیله قرعه کشی انجام شد. اصلا بازیکنانی مانند بیرانوند در این حد نیستند که در اینگونه مسائل اظهار نظر می نمایند. ازمدیران پرسپولیس هم متعجبم که اجازه می دهند بازیکنانش راحت اینگونه صحبت ها را مطرح نمایند و واکنشی نشان نمی دهند.

10-350

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 651

به "افشارزاده: بیرانوند در حد اظهار نظر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشارزاده: بیرانوند در حد اظهار نظر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید