انتقاد شفر از فشردگی بازی ها ، این برنامه کمکی به باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا نمی کند

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی استقلال تهران گفت: یکی از بزرگ ترین مسائل ما فشردگی برنامه های سازمان لیگ و لیگ قهرمانان آسیاست. نمی دانم چرا بازی ها باید این قدر فشرده باشد.

انتقاد شفر از فشردگی بازی ها ، این برنامه کمکی به باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا نمی کند

به گزارش ایسنا، تیم هایاستقلال و ذوب آهن فردا، یک شنبه 5 اسفند در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم می روند. وینفرد شفر، سرمربی استقلال ظهر امروز در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: من دو بازی قبلی ذوب آهن در پلی آف لیگ قهرمانان را دیدم. بازی با الکویت و الغرافه دو بازی خیلی خوب بود و عملکرد خوبی داشتند. ذوب آهن تیم قدرتمندی است و با قدرت بدنی و توپ های بلند فوتبال بازی می نماید. باید مراقب این تیم باشیم.

او اضافه نمود: بعد از بازی با پارس جنوبی به ذوب آهن به خاطر صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان تبریک گفتم. دوباره می گویم چون این اتفاق برای فوتبال ایران اتفاق مهمی است. این نشان می دهد که فوتبال ایران روز به روز قوی تر می گردد.

سرمربی استقلال درباره فشردگی برنامه های سازمان لیگ و لیگ قهرمانان آسیا شرح داد: یکی از بزرگ ترین مسائل ما این موضوع است. نمی دانم چرا بازی ها باید این قدر فشرده باشد. شاید یک برنامه ای از فیفا به ای اف سی و فدراسیون ها می رسد. هم ما و هم ذوب آهن می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم ولی اینکه کلاً در حال سفر باشیم، یاری خوبی به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان نیست. برنامه لیگ قهرمانان تعیین است ولی این برنامه ای که وجود دارد یاریی به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نمی نماید.

شفر در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ برنامه مسابقات را پیش از تأیید کردن به او نشان نداده بود؟ گفت: شاید اسم من را نمی دانستند. من چنین برنامه ای ندیدم.

او در ادامه درباره تقابل با ذوب آهن که سرمربی اش علیرضا منصوریان، سرمربی پیشین استقلال است، اظهار کرد: این مساله برای من مشکل خاصی نیست. منصوریان در اینجا سرمربی بوده و این طبیعت فوتبال است. من بارها در 30 سالی که سرمربی بودم مقابل تیم های سابقم قرار گرفتم یا شرایطی مانند بازی با ذوب آهن داشتم. ذوب آهن دیگر تیم سابق نیست و در لیگ قهرمانان دو نتیجه بسیار خوب گرفت و به همین دلیل انگیزه بالایی دارند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که به نظرش برنامه ریزی سازمان لیگ به نفع رقیبان استقلال و پرسپولیس است؟ بیان نمود: این صحبت شما کاملاً درست است. فصل گذشته این شرایط را داشتیم. ما یک بازی با السد در قطر داشتیم و در فاصله کمی با آن، چند بازیکن ما برای بازی با ازبکستان به تیم ملی دعوت شده بودند. سازمان لیگ برنامه بازی ها را دارد و باید بهترین برنامه را برای نمایندگان ایران تنظیم کند. اگر سازمان لیگ، فوتبال ایران را دوست دارد باید استراحت بیش تری به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بدهد. من فکر کنم ایران و فوتبال ایران در ابتدای هرچیزی مهم است.

شفر در پاسخ به این پرسش که آیا باوجود لغو اردوی تیم ملی در عید، باز هم با تاریخ داربی مخالف است؟ شرح داد: من نمی دانم کنسل شده است یا نه؛ ولی اگر کنسل شده باشد، اتفاق خوبی اتفاق افتاده است. در دوره ای که ما آماده سازی نیم فصل را داشتیم، یکسری از بازیکنان در اردوی تیم ملی بزرگسالان و امید بودند و ما همه بازیکنان را نداشتیم. البته از این که بازیکنان استقلال به تیم ملی می روند خوشحالم چون یک اتفاق خوب برای استقلال است. البته امیدوارم این ارتباط متقابل باشد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 870

به "انتقاد شفر از فشردگی بازی ها ، این برنامه کمکی به باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شفر از فشردگی بازی ها ، این برنامه کمکی به باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید