ایرج طهماسب داور یک جشنواره شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، اعضای هیأت داوران بخش وب سری نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین معرفی شدند.

ایرج طهماسب داور یک جشنواره شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری جشنواره کودک آنلاین، با حکم سیدجمال هادیان دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک آنلاین، حبیب ایل بیگی (رئیس هیأت داوران) به همراه فریدون عموزاده خلیلی، ایرج طهماسب، محمد سرشار و علی درخشی به عنوان داوران بخش وب سری این دوره از جشنواره منصوب شدند.

پیش تر داوران بخش فیلم کوتاه آثار ارسالی به نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین را مورد ارزیابی قرار داده بودند.

حبیب ایل بیگی مدیر فرهنگی، تهیه کننده سینما و دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی است. او که عضو شورای سیاستگذاری جشنواره کودک آنلاین بوده است، فعالیتش را از ابتدای دهه 70 در اداره کل نظارت و ارزشیابی ارشاد آغاز کرد و در حال حاضر قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی است. ایل بیگی پیش تر به عنوان رئیس اداره کل ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و... فعالیت داشته است.

فریدون عموزاده خلیلی نویسنده کودک و نوجوان است که از دهه 60 جزو موسسان ماهنامه سروش نوجوان بود و تا 10 سال عضو شورای سردبیری این مجله بود. راه اندازی اولین نشریه روزانه برای نوجوانان در تاریخ مطبوعات ایران به نام آفتابگردان از فعالیت های او است. از میان آثار این نویسنده می توان به سفر به شهر سلیمان، سفر چشمه کوچک، فریاد کوهستان، آن شب که بی بی مهمان ما بود و ... اشاره نمود.

ایرج طهماسب کارگردان و فیلمنامه نویس، مجری تلویزیون و بازیگر سینما، دانش آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. طهماسب علاوه بر ساخت مجموعه برنامه های کودک طی چهار دهه اخیر، بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، کلاه قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه و … را در کارنامه هنری اش دارد.

محمد سرشار نویسنده و دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی گرایش سیاست گذاری فرهنگی است. او تاکنون به عنوان عضو شورای نشر سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران، رییس فرهنگسرای دانشجو، مدیرعامل کانون اندیشه جوان، مشاور مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی، رئیس حوزه هنری استان تهران و حوزه هنری کودک و نوجوان و مدیر شبکه کودک فعالیت داشته است.

علی درخشی کارتونیست و دانش آموخته رشته ارتباط تصویری است. او کاریکاتور را به صورت حرفه ای از مجله طنز و کاریکاتور آغاز نموده و با نشریات دیگری نیز همکاری داشته است. درخشی از فعالان نمایشگاه های داخلی و خارجی و تصویرگر پویانمایی ترافیک، حیات وحش، دیرین دیرین و ... بوده است.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودکآنلاین به دبیری سیدجمال هادیان از پاییز سال گذشته آغاز به کار کرد و پس از طی چهار مرحله فراخوان ایده، انتخاب ایده های برتر و مشارکت در فراوری ایده ها، اکنون در آستانه مرحله نهایی و انتخاب فراوریات برتر قرار گرفته است. مراسم پایانی این دوره جشنواره نهم آذرماه برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2985

به "ایرج طهماسب داور یک جشنواره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرج طهماسب داور یک جشنواره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید