باشگاه تراکتور: مظاهری نمی تواند قراردادش را فسخ کند

به گزارش نوای پرنده پارسی، باشگاه تراکتور بیان کرد با توجه به این که هنوز فصل تمام نشده، دروازه بان این تیم نمی تواند قراردادش را با این تیم تبریزی فسخ کند.

باشگاه تراکتور: مظاهری نمی تواند قراردادش را فسخ کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دیروز (سه شنبه) تراکتور در حالی پیروز شد با یک گل نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و فینالیست جام حذفی گردد که محمدرضا اخباری از قفس توری تیم تبریزی محافظت می کرد و رشید مظاهری حتی در لیست 18 نفره هم قرار نداشت.

یکی از مسئولان باشگاه تراکتور در این خصوص و شایعات فسخ قرارداد این بازیکن با تراکتور خاطرنشان کرد: به مظاهری استراحت داده شده و دیروز هم به صلاح دید کادر فنی در بازی حاضر نبود و مطابق تمام بازی های جام حذفی، محمدرضا اخباری درون دروازه ایستاد. همچنین با توجه به این که فصل هنوز به اتمام نرسیده و تراکتور یک بازی دیگر در فینال جام حذفی دارد، هیچ بازیکنی نمی تواند قراردادش را فسخ کند یا از تیم کنار برود. شایعه فسخ یک طرفه مظاهری کذب است و چنین خبری صحت ندارد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4955

به "باشگاه تراکتور: مظاهری نمی تواند قراردادش را فسخ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه تراکتور: مظاهری نمی تواند قراردادش را فسخ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید