باید و نباید های ترافیکی در هوای بارانی

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس گفت: با آغاز بارندگی پاییزی، شاهد لغزندگی معابرهستیم و رانندگان باید احتیاط را رعایت کنند.

باید و نباید های ترافیکی در هوای بارانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: با آغاز بارندگی فصل پاییز شاهد لغزندگی در معابرهستیم و رانندگان باید احتیاط را رعایت کنند.

سرهنگ محمد رازقی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با توجه کامل به مقابل برانند، سرعت مجاز و مطمئن را رعایت کنند و در نظر داشته باشند با توجه به کاهش میدان دید راننده، رانندگی در این آب و هوا نیازمند دقت بیشتری است.

وی گفت: رانندگان توجه داشته باشند، هنگام بارش باران دید راننده محدود می شود و احتمال بروز تصادف بالاتر می رود؛ وی گفت: لازم است تجهیزاتی مثل برف پاک کن و بخاری که نقص آن ها می تواند در دید راننده تاثیر گذار باشد، مورد بازبینی و در صورت نیاز رفع نقص قرار گیرند.

وی تأکید کرد: عابرین پیاده نیز هنگام عبور از عرض خیابان به چراغ راهنمایی و عبور خودرو ها توجه کنند.

وی اضافه کرد موتورسواران حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور کامل مد نظر قرار دهند تا شاهد وقوع سوانح رانندگی نباشیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2892

به "باید و نباید های ترافیکی در هوای بارانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید و نباید های ترافیکی در هوای بارانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید