با این اپلیکیشن، در حال گوش کردن به کتاب صوتی، یک زبان جدید یاد بگیرید

به گزارش نوای پرنده پارسی، هنگامی که شما در حال یادگیری یک زبان جدید هستید؛ بهترین روش این است که نحوه استفاده کلمات را در جملات واقعی درک کنید و به طور عملی با معنی وازگان و کاربردهای آن ها آشنا شوید.

با این اپلیکیشن، در حال گوش کردن به کتاب صوتی، یک زبان جدید یاد بگیرید

شما باید بتوانید جملاتی قابل درک در زبان جدید بخوانید و بنویسید تا کم کم دایره واژگان خود را افزایش دهید. معمولا، سفر به کشور یا کشورهایی که به زبان جدید مدنظر شما صحبت می نمایند؛ بهترین روش یادگیری است.

اما اگر نمی توانید در محیط واقعی زبان جدید را یاد بگیرید؛ بهتر است سراغ کتاب خواندن برای افزایش مهارت های خود و گسترش لغات و واژگان ها بروید. در اینجا است که اپلیکیشن بسیار مفید و کاربری Beelinguapp به یاری شما خواهد آمد.

شما در این اپلیکیشن می توانید کتاب صوتی گوش کنید؛ در حالی که متن کتاب را به زبان جدید و مادری خود در کنار یکدیگر می بینید و فرصت مقایسه، یافتن معانی کلمات و نحوه استفاده یا گرامرشان را دارید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید ولی می خواهید زبان فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و غیره را یاد بگیرید؛ کافی است یک کتاب صوتی در Beelinguapp انتخاب نموده و همین طور که به طور غریزی دارید گوش می کنید و با تلفظ لغات آشنا می شوید؛ متن کتاب را هم به زبان های مختلف ببینید.

تسلط بر زبان جدید با بینایی و شنوایی همزمان

یادگیری همزمان شنوایی و بینایی می تواند بهترین روش برای آموزش یک زبان جدید باشد. اپلیکیشن Beelinguapp به شما این فرصت را می دهد بهتر و سریع تر از روش های آکادمیک و ترمی زمان بر در زبان جدید تسلط بیشتر پیدا کنید.

در حال حاضر، برنامه Beelinguapp از 13 زبان اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، پرتغالی، کره ای، فرانسوی، هندی، روسی، ترکی، چینی، عربی، ایتالیایی و ژاپنی پشتیبانی می نماید.

هر هفته تعدادی کتاب رمان یا مقاله و اخبار به فهرست منابع صوتی آن افزوده می گردد و شما می توانید با تنظیم سطح درک و خواندن خود، یکی از کتاب های صوتی را انتخاب و گوش کنید.

سیستم طبقه بندی این برنامه هم به شما یاری می نماید مناسب ترین کتاب ها و خواندن ها را با توجه به سطح آشنایی شما با زبان جدید انتخاب کنید.

این اپلیکیشن برای آغاز چندین متن رایگان دارد ولی هزینه نسخه پریمیوم آن 15 دلار در سال است. البته، اگر پس از گوش دادن 30 دقیقه یک کتاب صوتی، اقدام به ثبت نام و عضویت کنید؛ می توانید با 8 دلار به انواع کتاب های صوتی دسترسی داشته و حتی قابلیت دانلود و گوش دادن آفلاین آن ها را به دست بیاورید.

اپلیکیشن Beelinguapp را برای دستگاه های اندرویدی و iOS به رایگان از گوگل پلی و اپ استور اپل دانلود و بهره ببرید.

منبع

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2657

به "با این اپلیکیشن، در حال گوش کردن به کتاب صوتی، یک زبان جدید یاد بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن، در حال گوش کردن به کتاب صوتی، یک زبان جدید یاد بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید