برگزاری رالی جاده ابریشم، گام جدید معرفی استان سمنان

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: یکی از جدیدترین برنامه های در دست اجرا برای معرفی استان، برگزاری رالی جاده ابریشم در استان سمنان است.

برگزاری رالی جاده ابریشم، گام جدید معرفی استان سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، محمد جهانشاهی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز دوشنبه 14 آبان 97 با بیان این مطلب اضافه کرد: مرحله نخست رالی جاده ابریشم قرار است تا ماه آینده و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در جهت شهرهای آرادان، سرخه، سمنان و مهدیشهر و با شرکت 100 خودروی دو دیفرانسیل برگزار گردد.

او برگزاری رالی جاده ابریشم را در معرفی تنوع اقلیمی استان و بهره برداری از ظرفیت های طبیعی، کوهستانی و بیابانی استان سمنان موثر دانست و گفت: یکی از برنامه های اصلی، برگزاری رالی در جهتهای متنوع و در سراسر استان است.

جهانشاهی یکی از مهم ترین اولویت های استان سمنان را برگزاری رویدادهای متنوع و جدید بیان کرد و اضافه کرد: در این راستا، از ابتدای امسال تاکنون رویدادها و جشنواره های متعددی در سراسر استان برگزار شده که یکی از مهم ترین این رویدادها برگزاری اکوماراتن جنگل ابر بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: برگزاری رویدادهای جدید یکی از بهترین راهکارها برای معرفی استان، ظرفیت ها، قابلیت ها و ترویج گردشگری است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2009

به "برگزاری رالی جاده ابریشم، گام جدید معرفی استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رالی جاده ابریشم، گام جدید معرفی استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید