به تیم آخر جدول باختیم!

به گزارش نوای پرنده پارسی، قرار بود بعد از ظهر دیروز بازیکنان ایران با اقتدار استرالیا، تیم قعرنشین رقابت های لیگ جهانی را شکست دهند ولی در کمال ناباوری، مغلوب حریف خود شدند.

به تیم آخر جدول باختیم!

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، ایران دیروز، فرسنگ ها با تیمی که سراغ داشتیم، فاصله داشت. استرالیا اما سرحال تر از همواره با استفاده از ضعف تیم ایران در دریافت ها و دفاع روی تور، توانست برنده بازی باشد. دیروز نه روز سعید معروف بود و نه روز دیگر بازیکنان ایران.

ست 23- 25: ایران شروع خوبی در این ست داشت و توانست خیلی زود قدرتش را دیکته کند. اختلاف لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر می گردد. ایران به امتیاز 18 رسید و استرالیا 13 امتیاز داشت. همه ایرانی ها با خیال راحت بازی را تماشا می کردند چون مطمئن بودند با این اختلاف تیم ملی می تواند برنده باشد اما اتفاق بدی در راه بود. کاملا پیدا بود بازیکنان ایران با وجود این همه تجربه، از امتیاز 18 به بعد بازی را شل گرفته و تصور نموده اند برنده بازی هستند. دفاع روی تور استرالیا عالی بود و آبشارهای ایران افتضاح. تیم ملی به سختی امتیاز می گرفت. در امتیاز 22 دو تیم مساوی شدند اما از اینجا به بعد استرالیا دوباره بهتر بود. اشتباه میلاد عبادی پور و توپ های کاظمی که مهار می شد، استرالیا را در کمال ناباوری برنده ست کرد. آنها 25 بر 23 برنده شدند.

ست دوم 22-25: در این ست استرالیا همه جوره سرتر بود. اصلا اجازه نداد ایران خودی نشان دهد. دریافت دو ویدئو چک به موقع هم آنها را در موقعیت بهتری قرار داد. بازیکنان ایران که در دفاع روی تور کاملا ضعیف بودند، به سادگی قافیه را باختند. در مقابل استرالیا عالی دفاع می کرد. روز، روز سعید معروف هم نبود چون استرالیایی ها دستش را خوانده بودند. ایران در دریافت ها هم ضعیف بود. در این ست تیم ملی هیچ نشانی از تیم گذشته نداشت و حتی 13 بر 18 عقب افتاد. خیلی کوشش کردیم تا عقب افتادگی کمی جبران گردد اما در نهایت 25 بر 22 باختیم.

ست سوم 25-23: در این ست استرالیا شروع بهتری داشت ولی ایران انگار تازه از خواب بیدار شده بود. با وجود این که تا اواسط ست باز هم در دفاع روی تور و همین طور آبشارها ضعیف بودیم اما رفته رفته بهتر شدیم. درست از لحظاتی که آلکنو با سعید معروف صحبت کرد، انگار ورق برگشت. به خود باوری رسیدیم که ایران هستیم و می توانیم استرالیا را شکست دهیم. حریف اما باز هم دردسرساز بود. حتی آنها دو امتیاز جلو افتادند ولی ایران آمده بود برنده گردد به همین دلیل خود را نباخت. درنهایت این ست 25 بر 23 به نفع ایران تمام شد.

ست چهارم 25-18: تیم به خودباوری رسیده بود. اگر از اول مثل ست چهارم بازی می کردیم به راحتی بازی دیروز را 3 بر صفر می بردیم. ایران کوشش کرد تا در طول ست اختلاف دو یا سه امتیازی خود را حفظ کند. دفاع روی تور بهتر شد. موسوی انگار جان تازه ای گرفته بود. چند بار بازیکنان مقابل آبشار زن های استرالیا ایستادند. خطای سرویس به حداقل رسید. از سویی بازیکنان استرالیا هم بی دقت تر شدند. این یعنی ایران توانست قدرت خود را دیکته کند. رو امتیاز 20 ایران، استرالیا 16امتیاز داشت. اختلاف حتی به 5 امتیاز رسید. حریف اما می دانست بازنده شده. در نهایت ایران 25 بر 18 این ست را برد.

ست پنجم 15-12: شروع خوب اما دوباره با افت همراه شد. اشتباهات در این ست هم زیاد بود. 10 بر 8 از حریف پیش بودیم ولی با چند اشتباه نتیجه 11 بر 10 شد. البته بازیکنان ایران روی یک ویدئو چک اعتراض داشتند. معتقد بودند توپ به دست بازیکن استرالیا خورده. داور ولی تاکید داشت برخوردی نبوده. استرالیا سریعا یک سرویس عالی زد. عبادی پور اشتباه کرد. تیم ایران به لحاظ روحی به هم ریخت و در چشم به هم زدنی آنها به امتیاز 14 رسیدند و ایران به 12. در نهایت استرالیا 15 بر 12 برنده شد تا اولین برد خود را در لیگ ملت ها دشت کند.

معروف: روز بدمان بود

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال بعداز شکست 3 بر 2 مقابل استرالیای قعرنشین می گوید: ما بازی را خیلی بد شروع کردیم و شانس را به حریف دادیم تا با عملکرد خوب بر بازی مسلط گردد. در ورزش روز بد و خوب داریم و این روز بد ما بود. او اضافه می نماید: ما روی بازی امروز مقابل برزیل متمرکزیم و استرالیا را فراموش می کنیم. من دیروز نکته مثبتی در تیم ندیدم. ما باید از این بازی یاد بگیریم و آن را فراموش کنیم. در روز بدمان نمی توانیم والیبال واقعی مان را بازی کنیم.

حریفان دنیای والیبالیست های جوان

مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دنیا با حضور 16 تیم در 4 گروه چهار تیمی برگزار گردید و طی آن تیم ملی جوانان ایران در گروه C با آرژانتین، مراکش و بلژیک هم گروه شد. این بازی ها به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان از یکم تا 11 مهرماه برگزار خواهد شد.

سعید اکبری - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6998

به "به تیم آخر جدول باختیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تیم آخر جدول باختیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید