بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام ، بانکی ها در صدر خروج پول حقیقی قرار گرفتند

به گزارش نوای پرنده پارسی، افراد حقیقی امروز 728 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک ها و موسسات اعتباری و همچنین سهام مخابرات ایران بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام ، بانکی ها در صدر خروج پول حقیقی قرار گرفتند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اقتصاد آنلاین حقوقی ها امروز حدود 730 میلیارد تومان بیشتر از افراد حقیقی سهام خریدند.

ارزش کل معاملات خرد 10 هزار و 800 میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 20 درصد یعنی دو هراز و 200 میلیارد تومان سهام خریدند و نسبت به حقیقی ها هفت درصد رجحان داشتند.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه بانک ها و موسسات اعتباری، فلزات اساسی و مخابرات رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه های محصولات شیمیایی و لاستیک و پلاستیک به نفع حقیقی ها تمام شد.

  • آشنایی با 10 اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه

سه نماد اخابر، فولاد و فخوز لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی ها نیز بیشتر به امین، فملی و پتایر معطوف بود.

در ترکیب سهامداری شرکت مخابرات مبلغ 61 میلیارد تومان افزایش سهام حقوقی رخ داد و از سوی دیگر مازاد خرید کدهای حقیقی در سهام تامین سرمایه امین به 57 میلیارد تومان رسید.

امروز افزایش سهام حقیقی ها در 49 نماد و افزایش سهام حقوقی ها در 121 نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 440 میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و 150 میلیارد تومان بود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5067

به "بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام ، بانکی ها در صدر خروج پول حقیقی قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام ، بانکی ها در صدر خروج پول حقیقی قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید