بی نیازی ناتینگهام فارست با درخشش مهاجم شش میلیون پوندی

به گزارش نوای پرنده پارسی، یک رسانه انگلیسی از احتمال عدم احتیاج تیم فوتبال ناتینگهام فارست به جذب کریم انصاری فرد با ادامه درخشش مهاجم شش میلیون پوندی اش خبر داده است.

بی نیازی ناتینگهام فارست با درخشش مهاجم شش میلیون پوندی

به گزارش خبرنگاران، سایت HITC نوشت: آیا درخشش لویس گرابان، مهاجم 30 ساله انگلیسی نشان دهنده این است که ناتینگهام فارست احتیاجی به کریم انصاری فرد ندارد؟ گرابان آغاز به اثبات خود به طرفداران این تیم می نماید که چرا برای جذب او شش میلیون پوند هزینه گردیده است. در نتیجه به نظر می رسد احتیاج به انتقال کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی به عنوان بازیکن آزاد به تیم ناتینگهام فارست دیگر فشاری برای مسئولان این باشگاه نیست. باشگاهی که از اواخر ماه سپتامبر گذشته با کریم انصاری فرد برای عقد قرارداد ارتباط گرفت. این بازیکن در 27 بازی فصل گذشته برای تیم المپیاکوس 17 گل به ثمر رسانده بود و می توانست گزینه خوبی برای تیم ناتینگهام فارست باشد.

سایت ناتینگهام پست نیز درباره وضعیت کریم انصاری فرد برای انتقال به تیم ناتینگهام فارست می نویسد: این باشگاه در انتها ماه سپتامبر می خواست در یک فرصت زمانی چند هفته ای کریم انصاری فرد را به خدمت بگیرد. در این میان نمایش های امیدوار کننده لویس گرابان در خط حمله ناتینگهام فارست نشان می دهد امضای قرارداد کریم انصاری فرد چیزی نیست که باید خیلی سریع انجام گردد. ستاره تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه می تواند قدرت خط حمله ناتینگهام فارست را افزایش دهد اما این تیم فعلا می تواند روی لیوس گرابان حساب کند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 326

به "بی نیازی ناتینگهام فارست با درخشش مهاجم شش میلیون پوندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی نیازی ناتینگهام فارست با درخشش مهاجم شش میلیون پوندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید