تخفیف ویژه مراکز اقامتی قزوین برای کادر درمان کشور

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون گردشگری و سرمایه گذاری قزوین از اعلام آمادگی مراکز اقامتی استان برای پذیرش کادر درمان کشور با تخفیف ویژه در پساکرونا خبر داد.

تخفیف ویژه مراکز اقامتی قزوین برای کادر درمان کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تأکید دکتر مونسان وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به در نظر دریافت تخفیف ویژه برای کادر درمانی در حوزه سفر و اقامت، بعد از مهار کرونا و به منظور قدردانی از فعالیت های ارزشمند تلاشگران عرصه سلامت که با ازخودگذشتگی در خط مقدم مقابله با کرونا حضور دارند، مراکز اقامتی استان با لحاظ کردن تخفیف ویژه در پساکرونا پذیرای این عزیزان خواهند بود.

او گفت: امیدواریم با شروع مجدد سفرها پس از مهار کرونا و بهره مندی کادر تلاشگر و خستگی ناپذیر درمان از تخفیف ها و تسهیلات ویژه مراکز اقامتی استان، گوشه ای از ایثارگری های این عزیزان در جبهه مبارزه با کرونا ارج نهاده شود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4442

به "تخفیف ویژه مراکز اقامتی قزوین برای کادر درمان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف ویژه مراکز اقامتی قزوین برای کادر درمان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید