تساوی استقلال مقابل پاختاکور در نیمه اول

به گزارش نوای پرنده پارسی، مصاف استقلال و پاختاکور ازبکستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به انتها رسید.

تساوی استقلال مقابل پاختاکور در نیمه اول

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم استقلال و پاختاکور ازبکستان به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نیمه اول با تساوی یک بر یک به انتها رسید.

بازی در دقایق اولیه بیش تر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند یکدیگر را محک بزنند تا بتوانند موقعیت هایی رو دروازه یکدیگر ایجاد نمایند.

در ادامه تیم پاختاکور بود که قصد داشت با نزدیک شدن به محوطه جریمه استقلال فرصت هایی را برای خود ایجاد کند اما مقاومت آبی پوشان باعث شد تا موقعیت خطرناکی در نیمه زمین استقلال ایجاد نشود.

تا دقیقه 25، توپ و میدان در دست حریف ازبکستانی بود اما فرصت قابل توجهی روی دروازه هیچ تیمی ایجاد نشد. در مقابل تیم استقلال در نیمه زمین خود باقی مانده بود و در برابر فشارهای حریف مقابله کرد.

در دقیقه 25 هافبک تیم پاختاکور شوتی از پشت محوطه جریمه روانه دروازه استقلال کرد که واکنش سید حسین حسینی را به همراه داشت. در ادامه ضدحمله ای برای استقلال ایجاد شد و دیاباته در محوطه جریمه پاختاکور نهاده شد اما شوت او را دروازه بان حریف ازبکستانی مهار کرد.

در دقیقه 31، استقلال به گل رسید. علی کریمی، هافبک آبی پوشان از ضربه ایستگاهی که برای استقلال به وجود آمد استفاده کرد و با یک شوت کات دار دروازه پاختاکور را باز کرد تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود آبی پوشان پیش برود.

پس از این گل استقلال رجحان نسبی نسبت به حریف خود داشت و پاختاکور در کوشش بود تا با خارج شدن از فشار استقلال فرصت هایی را برای خود به وجود بیاورد.

کوشش پاختاکور برای زدن گل مساوی در دقیقه 43 به نتیجه رسید و چران با ضربه سر پیروز شد گل تساوی این بازی را به ثمر برساند.

در انتها کوشش دو تیم برای زدن گل دیگر بی ثمر بود تا این بازی در نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به انتها برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

ترکیب پاختکور: الدوربک سویونوف، فرخ سایفی اف، ایگور کریمتس، آنزور اسماعیل اف، خوجی اکبر علی جانف، عادل جان خاموربکوف، سردار سابیرخودجائف، داستونبک خامداموف، جلال الدین ماشاریپوف، ارن دردیوک و دراگان چران

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5177

به "تساوی استقلال مقابل پاختاکور در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال مقابل پاختاکور در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید