کوشش برای استقرار نظام مدیریت محیط زیست در شهرداری تهران

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار با بیان اینکه بسیاری از تهدیدهای زیست محیطی، تخریب منابع و آلودگی ها نتیجه انجام فعالیت های غیرمنطبق با محیط زیست است توضیح داد در این شرایط استقرار نظام مدیریت محیط زیست در شهرداری تهران از جمله راهبردهای مدیریتی محسوب می گردد.

کوشش برای استقرار نظام مدیریت محیط زیست در شهرداری تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار، منطقه 11 به عنوان دومین منطقه در آذرماه سال گذشته پیروز به اخذ گواهینامه ISO14001:2015 توسط شرکت TUV اینترسرت آلمان و اکنون به عنوان سومین منطقه پیروز به ممیزی مراقبتی اول در اسفندماه 99 شد.

شینا انصاری در جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی اول منطقه 11 با اشاره به ضرورت نگهداشت سیستم مدیریت محیط زیست (ISO14001:2015) گفت: منطقه 11 به عنوان دومین منطقه در سال گذشته پیروز به اخذ نظام مدیریت محیط زیست شده و خوشبختانه با اقداماتی که در راستای نگهداشت این نظام انجام داده است امروز پیروز به تمدید این نظام شده است.

وی مشخص اهداف و برنامه های زیست محیطی سازمان در راستای استراتژی های کلان سازمان و بر مبنای خط مشی زیست محیطی منطقه را ضروری دانست و گفت: به روزرسانی روش اجرایی و نحوه نگهداری و جاری ساختن آن در سازمان، بازنگری خط مشی زیست محیطی و شناسایی و ارزیابی حدود 1000جنبه زیست محیطی ناشی از فعالیت ها و فرآیندهای شهرداری منطقه 11 با توجه به رویکرد چرخه عمر و تعریف اقدامات کنترلی آن از جمله کارهایی است که از سوی منطقه 11 در این زمینه اجرا شده است.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، مدیریت محیط زیستی و پایش آلاینده های موجود در نهر خیابان ولیعصر، امکان سنجی و برنامه ریزی احداث نیروگاه خورشیدی 50 کیلو وات ساعت در منطقه 11، جایگزینی629کیلووات انرژی برق خورشیدی در هر ساعت به جای استفاده از سوخت های فسیلی، شناسایی و ارزیابی و ثبت ساختمان های سبز (ساختمان بازار موبایل ناحیه1)و تهیه بانک اطلاعات تنوع زیستی در منطقه 11 و نقشه توزیع زیستگاه های منطقه را از جمله اقدامات شاخص محیط زیستی منطقه 11 مطرح کرد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6351

به "کوشش برای استقرار نظام مدیریت محیط زیست در شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای استقرار نظام مدیریت محیط زیست در شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید