تنظیمات کارخانه تلفن بیسیم پاناسونیک چگونه است؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، محبوبیت تلفن های بیسیم در منازل و حتی محیط های اداری روز به روز در حال افزایش است. این تلفن ها به دلیل سهولت در استفاده و نیز قابلیت جا به جایی در طول مکالمه، خیلی زود جای نمونه های رومیزی را گرفتند.

تنظیمات کارخانه تلفن بیسیم پاناسونیک چگونه است؟

مطابق انتظار در زمینه تلفن های بیسیم نیز ، شرکت پاناسونیک حرف اول را در بازارهای ایران می زند و تقریبا درصد بسیار بالایی از کاربران این مدل از تلفن ها، ترجیح می دهند که خرید خود را از پاناسونیک انجام دهند. البته کار کردن با گوشی های بیسیم به راحتی استفاده از تلفن های رومیزی نبوده و گاها مشکلاتی را بر سر راه کاربران قرار می دهد.

مشکل رایجی که بسیاری از افراد حداقل یکبار آن را تجربه نموده اند؛ به هم خوردن تنظیمات گوشی بیسیم می باشد. این ایراد باعث بروز اختلالات جدی در کارکرد گوشی شده و حتی گاهی منجر به مختل شدن کامل فعالیت های آن می گردد.

بهترین راهکار در این گونه مواقع ریست کردن گوشی و بازگشت به تنظیمات کارخانه می باشد. تنظیمات کارخانه تلفن بیسیم پاناسونیک ایده آل گستر مطلبی است که امروز می خواهیم به آن بپردازیم:

در بسیاری از موارد، به هم خوردن تنظیمات گوشی با ریست کردن آن حل شده و شما احتیاجی به اقدامی دیگر در این زمینه نخواهید داشت. اما متاسفانه گاهی اوقات حتی بعد از بازگشت به تنظیمات کارخانه نیز مشکل شما حل نشده و اختلال به قوت خود باقی مانده است.

در این گونه مواقع، بهترین کار مراجعه به یک تعمیرگاه و سپردن کار به دست آن ها است. شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران یک اتنتخاب مطمئن در این زمینه به شمار می رود. واحد تعمیرات این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و در عین حال، استفاده از قطعات اصل و اورجینال، دقیقا همان جایی است که شما می توانید با خیال راحت گوشی بیسیم خود را تعمیر نمایید. البته باز هم تاکید می کنیم که تنها در صورتی شما احتیاج به تعمیر گوشی خواهید داشت؛ که با ریست کردن مشکل شما حل نگردد.

بیایید قدم به قدم جلو رفته و یکی از محبوب ترین گوشی های بیسیم پاناسونیک ایده آل گستر یعنی KX-TG6821 را ریست نموده و به تنظیمات کارخانه برگردانیم:

KX-TG6821

این مدل محبوب از خانواده گوشی های بیسیم پاناسونیک ساخت کشور مالزی بوده و در سال 2013 راهی بازارهای جهانی شد. همانطور که انتظار می رفت KX-TG6821 خیلی زود جای خود را در میان مشتریان این شرکت باز نموده و امروزه یکی از پرفروش ترین و در عین حال باکیفیت ترین گوشی های بیسیم پاناسونیک به شمار می رود.

منشی تلفنی KX-TG6821 توانایی ضبط 30 دقیقه پیغام را دارا می باشد که این زمان در میان گوشی های هم رده، تقریبا بی نظیر است. یکی دیگر از ویژگی های طلایی این مدل، پشتیبانی از زبان فارسی بوده که باعث محبوبیت دو چندان آن در میان هم وطنان عزیزمان شده است. علاوه بر این ، شما می توانید در مواقع قطعی برق نیز به راحتی از این گوشی استفاده نموده و ضمناً با مسدود کردن شماره های مزاحم، برای همواره از شر آن ها راحت شوید.

دفترچه تلفن گوشی KX-TG6821 قابلیت ذخیره 100 مخاطب را دارا می باشد که برای برقرای تماس سریع با مخاطبین پرتکرارتان، می توانید روی آن حساب کنید. باتری آن می تواند تا 15 ساعت مکالمه را ساپورت نماید. همچنین گوشی بیسیم نیز تا 60 متر در فضاهای بسته و 300 متر در فضاهای باز، برددهی دارد. حالا که به خوبی با قابلیت های این گوشی آشنا شدیم؛ وقت آن است تا به ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه بپردازیم.

تنظیمات کارخانه تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6821

ریست کردن این تلفن و به طور کلی بیشتر تلفن های بیسیم پاناسونیک کار بسیار آسانی بوده و احتیاجمند هیچگونه تخصصی نمی باشد. برای این منظور باید مطابق مراحل زیر جلو بروید :

  • ابتدا باتری ها را که در محفظه پشت گوشی بیسیم قرار دارند؛ در آورده و خارج نمایید
  • حال همزمان که اعداد 2 ، 5 ، 8 و 0 را نگه داشته اید؛ باتری ها را دوباره در سر جایشان قرار دهید
  • بعد از این مرحله باید یک صدای سوت مانند و ممتد از گوشی به گوشتان برسد
  • بعد از اینکه صدای سوت به انتها رسید باتری ها رو دوباره از گوشی خارج نمایید
  • به مدت 2 دقیقه صبر کنید
  • دوباره باتری ها را در سر جایشان قرار دهید
  • گوشی بیسیم شما اکنون به تنظیمات کارخانه بازگشته است

برای مطالعه بیشتر : بهترین تلفن های بی سیم پاناسونیک برای خرید در سال 99

ست نبودن گوشی بیسیم با گوشی پایه

گاهی اوقات ممکن است گوشی بیسیم شما از حالت ست با گوشی پایه یا بیس خارج شده باشد . این اتفاق معمولا به دلیل دور ماندن بیش از حد گوشی بیسیم از پایه رخ می دهد. زمانی که بر روی گوشی بیسیم با پیغام No Link To Base روبرو شدید؛ بدانید که گوشی از حالت ست خارج شده است. در این گونه مواقع احتیاجی به بازگشت به تنظیمات کارخانه نیست؛ بلکه باید گوشی را دوباره با بیس ست نمایید. این کار در گوشی های مختلف به روش های متفاوتی انجام می گردد. برای ست کردن گوشی بیسیم با پایه در KX-TG6821 باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • گوشی را در نزدیکی بیس قرار داده و بعد از انتخاب Menu کد 130# را شماره گیری نمایید
  • به مدت 5 ثانیه دکمه Locator را نگه داشته و بعد از آن گزینه Ok را انتخاب نمایید
  • باید یک صدای بوق مانند به گوشنتان برسد که خبر از ست شدن دوباره گوشی می دهد
  • در طول این مراحل بر روی بیس عبارت Base in Registering Mode را مشاهده خواهید کرد

کلام آخر

آنچه که در این مقاله به آن پرداخته شد؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه تلفن بیسیم پاناسونیک بود. امیدواریم با مطالعه این مقاله؛ به راحتی بتوانید گوشی های بیسیم خود را به حالت تنظیمات اولیه برگردانده و اختلالات مربوط به گوشی بیسیم را برطرف نمایید.

نباید فراموش کنید در صورت بروز هر گونه مسئله ای در زمینه تلفن های بی سیم ایده آل گستر و تلفن های پاناسونیک، شرکت آیده آل گستر به عنوان نماینده رسمی پاناسونیک در زمینه تجهیزات مخابراتی و شبکه ای ، آماده ارائه خدمات به شما بزرگواران می باشد.

تلفن تماس : 02181010

آدرس : خیابان مطهری - خیابان فجر - جنب بیمارستان جم - کوچه ماگنولیا - پلاک 11

آدرس پست الکترونیک : [email protected]

آدرس وبسایت : www.idehal.org

هنگامی که سیگنال های وای فای به نقطه از خانه نمی رسند یا بسیار ضعیف می رسند و سرعت اینترنت بسیار پایین است؛ روش های مختلفی برای حل مشکل وجود…

در این مطلب لزوما دنبال معرفی سریع ترین مودم های همراه و جیبی بازار نیستیم و می خواهیم ویژگی ها و قابلیت های دیگر مودم های همراه را هم در انتخابمان…

بیش از دو سال است که گوشی های 5G وارد بازار شده اند و در ایران هم یافت می شوند. سامسونگ با عرضه سری گلکسی اس 10، اولین…

اپل هفته پیش از آیفون مالی و ارزان قیمتی به نام SE رونمایی کرد. آیفون SE جدید (SE مدل 2020 هم گفته می گردد) یک گوشی با…

مجموعه هدف نت با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه میزبانی وب ، خدمات سرور مجازی ، ثبت دامنه ، طراحی سایت و…

هنوز 5G وارد ایران نشده است ولی در بسیاری از کشورها و شهرهای شلوغ و معروف جهان شاهد اتصالات و شبکه های 5G هستیم. گوشی های 5G…

اوایل اسفندماه گذشته، شرکت مخابرات از سرویس اینترنت پرسرعت VDSL رونمایی کرد و ارایه سرویس آن در بعضی مناطق تهران شروع شده است. اکنون؛ سوال…

اگر بخواهیم یک مودم VDSL نسبتا خوب زیر 2 میلیون تومان در بازار ایران معرفی کنیم؛ دی لینک DSL-2888A می تواند یکی از انتخاب ها باشد که البته…

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4571

به "تنظیمات کارخانه تلفن بیسیم پاناسونیک چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنظیمات کارخانه تلفن بیسیم پاناسونیک چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید