تهیه طرحی در مجلس برای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا

به گزارش نوای پرنده پارسی، نماینده مردم تهران در مجلس از تهیه طرحی در مجلس برای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از بحران کرونا خبر داد.

تهیه طرحی در مجلس برای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا

طیبه سیاوشی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری سومین جلسه مجازی مجلس گفت: در این جلسه 131 کننده حضور داشتند و بنابراین جلسه از نصاب لازم برخوردار نبود و رسمیت پیدا نکرد و بعد از یک ساعت و نیم ختم جلسه اعلام شد.

وی افزود: تعدادی از کنندگان در این جلسه تذکر دادند که تشکیل جلسات به این شکل و مخالفت ستاد مقابله با کرونا برای تشکیل جلسات صحن علنی باعث شده مجلس بیشتر از گذشته به حاشیه برود و معتقد بودند جلسات مجلس باید به شکل علنی برگزار شود که گفته شد بعد از تعطیلات نوروز قطعا جلسات علنی با رعایت فاصله بین کنندگان برگزار خواهد شد.

این کننده مجلس همچنین یادآور شد: موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد مربوط به درخواست وام ایران از صندوق بین المللی پول بود که یکی از کنندگان معتقد بود براساس اصل 80 قانون اساسی مجلس باید در جریان باشد ولی رییس مجلس گفت با توجه به پولی که در گذشته ایران به این صندوق پرداخت کرده است مبلغی از این وام از حساب خود ایران و مابقی درخواستی است که مورد بررسی قرار می گیرد. موضوع دیگری هم مطرح شد که در صورت عدم اخذ وام این مبالغ از کجا قابل تامین است لذا باید جواب قاطعی به معترضین داده شود.

سیاوشی در پایان اعلام کرد: موضوع مطروحه دیگر در این جلسه مسائل و مسائل کسب و کارها و موانعی بود که با آن برخورد کرده اند و بحث بیمه بیکاری و مواردی که قرار است در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل 44 مورد بررسی قرار گیرد. قرار است نظرات کنندگان در این زمینه جمع آوری شود و آن را به صورت طرح در مجلس مطرح کنند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4136

به "تهیه طرحی در مجلس برای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه طرحی در مجلس برای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید