توافق نادری با پرسپولیس؛ فقط ماند یک امضا

به گزارش نوای پرنده پارسی، محمد نادری، مدافع کورتریک بلژیک با پرسپولیس به توافق رسید و قرار است ظرف ساعات یا روزهای آینده قرارداد رسمی خود را با این باشگاه امضا کند.

توافق نادری با پرسپولیس؛ فقط ماند یک امضا

نادری با پرسپولیس توافق کرد

باشگاه پرسپولیس پس از مصدومیت شدید محمد انصاری، در پی جذب یک مدافع چپ است و حالا محمد نادری مدافع چپ سابق تراکتورسازی و نساجی گزینه اصلی این تیم برای تقویت در این منطقه از زمین است. نادری ابتدای این فصل به کورتریک بلژیک پیوست اما به دلیل برخی مسائل نتوانست بازی کند و به همین دلیل در فهرست مازاد این باشگاه نهاده شد.

پرسپولیس حالا فقط شایان مصلح را در دفاع چپ دارد و جذب نادری یک خرید مطوب برای برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. در روزهای گذشته مدیربرنامه نادری مذاکراتی با مسوولان پرسپولیس انجام داده و توافق اولیه نیز به دست آمده است. پرسپولیس برای این انتقال نباید پولی به باشگاه کورتریک بلژیک پرداخت کند و مذاکرات طرفین بر سر دستمزد نادری برای نیم فصل دوم بود. -

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد پایان این توافق امروز حاصل شد و نادری ظرف ساعات یا روزهای آینده قرارداد رسمی خود را امضا می نماید. مدیران باشگاه در ابتدای فصل نقل و انتقالات نیم فصل عنوان نموده بودند که تا آخر هفته خبرهای خوبی برای طرفداران خواهند داشت که به نظر یکی از این اخبار، جذب محمد نادری است.

به غیر از محمد نادری، مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب رضا قوچان نژاد، سینا مریدی و مهدی طارمی هم کوشش می نمایند.

1

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 646

به "توافق نادری با پرسپولیس؛ فقط ماند یک امضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق نادری با پرسپولیس؛ فقط ماند یک امضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید