توسعه بازارمحصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی در خارج مرزها، تعداد خانه های نوآوری و صادرات به 7 عدد رسید

به گزارش نوای پرنده پارسی، توسعه بازار بین المللی دانش بنیان ها با راه اندازی خانه های نوآوری و صادرات فناوری ایران در دیگر کشورها شتاب گرفت.

توسعه بازارمحصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی در خارج مرزها، تعداد خانه های نوآوری و صادرات به 7 عدد رسید

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با تلاش مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این خانه ها پیش از این در کنیا، سوریه و چین ایجاد شدند. هدف از راه اندازی آنها ارائه خدمات سخت افزاری از قبیل تامین فضای کار اختصاصی و فضای کار اشتراکی و اتاق جلسات و شوروم کالایی است تا شرکت ها بتوانند به این واسطه محصولات ایران ساخت خود را به کشور مربوطه و سایر کشورهای همجوار آنها صادرات کنند.

قرار است تا سرانجام سال 1400، زیرساخت خانه نوآوری و فناوری ایران ساخت در روسیه، عراق، مالزی و افغانستان نیز ایجاد شود. ارائه خدمات نرم افزاری شامل تحقیقات بازار، بازاریابی، اخذ استانداردها و مجوزهای فروش از جمله اقداماتی است که به این شرکت های دانش بنیان و خلاق در خانه نوآوری ارائه می شود تا فرایند صادرات با سهولت اجرایی شود.

کشورهایی که خانه نوآوری در آنها ایجاد می شود به عنوان هاب صادراتی می توانند زمینه صادرات به سایر کشورهای منطقه را برای شرکت های دانش بنیان و خلاق فراهم کنند. توسعه زیرساخت فیزیکی در بازارهای هدف صادراتی برای شرکت های دانش بنیان و خلاق مهم ترین هدف ایجاد خانه های نوآوری و فناوری در خارج از ایران است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6867

به "توسعه بازارمحصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی در خارج مرزها، تعداد خانه های نوآوری و صادرات به 7 عدد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه بازارمحصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی در خارج مرزها، تعداد خانه های نوآوری و صادرات به 7 عدد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید