توسعه کسب و کار خانگی بانوان با حمایت پست

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- تفاهم نامه معاونت امور زنان ریاست جمهوری و شرکت ملی پست امضا و بر توسعه کسب و کار خانگی بانوان با حمایت پست تاکید شد.

توسعه کسب و کار خانگی بانوان با حمایت پست

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رمضانعلی سبحانی فر در این مراسم سیاست گذاری صحیح در حوزه بانوان را امر مهم دانست و گفت: با استفاده از توان لجستیکی شرکت ملی پست و بهره مندی از وجود فروشگاه های تجارت الکترونیک بستری فراهم خواهد شد تا تولید کنندگان به سمت بازار های موجود هدایت شوند.

رمضانعلی سبحانی فر در آیین انعقد تفاهم نامه معاونت امور زنان ریاست جمهوری و شرکت ملی پست که امروز بیستم اردیبهشت 1400، با حضور معصومه ابتکار برگزار گشت، گفت: با هدف حمایت و کمک به توسعه کسب و کار های خانگی بانوان، این تفاهم نامه به امضا رسیده است.

مدیر عامل شرکت ملی پست با اشاره به رسالت معاونت امور بانوان که بستر سازی برای این قشر و قدرتمند کردن فعالیت و اشتغال آنان است، افزود: با امضای این تفاهم نامه در بخش تولید، واسطه ها حذف و تولیدات و محصولات بانوان بدون حضور واسطه و مسائل موجود بازار به دست مصرف کننده خواهد رسید.

وی به ایجاد فروشگاه های دائم مجازی عرضه تولیدات و کالا ها در راستای کمک به امر تولید و کمک به اقتصاد خانواده ها توسط بانوان اشاره و مطرح نمود: صاحبان مشاغل علاوه بر فروش کالا های تولیدی و صنایع دستی در سامانه تجارت الکترونیک و روستا بازار پست می توانند از بستر گیت وی و ایجاد فروشگاه های اینترنتی نیز استفاده کنند.

معصومه ابتکار نیز در این جلسه با بیان اینکه کسب و کار خانگی بانوان باحمایت شرکت ملی پست توسعه می یابد، ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهم نامه، توانایی خانواده های ایرانی در دوران تحریم با رشد توان اقتصادی افزایش یابد.

وی ضمن اشاره به برگزاری دوره های آموزشی توان افزایی بانوان در بازاریابی مجازی گفت: این دوره ها مورد توجه بانوانی که در حوزه کسب و کار خانگی فعال هستند قرار می گیرد.

معاون امور زنان رئیس جمهور در انتها با اشاره به حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه زنان از نگاه ویژه آذری جهرمی و مسئولین شرکت ملی پست به توان افزایی خانواده های ایرانی قدردانی و ابراز خرسندی نمود.

در این تفاهم نامه که به منظور گسترش همکاری ها و فراهم نمودن زمینه های لازم مشترک در راستای توانمندسازی زنان کارآفرین در طرح ملی بازاریابی و فروش محصولات از طریق دسترسی به درگاه های فروش مجازی قانونی کشور منعقد شده، بر استفاده بهینه از ظرفیت ها، امکانات و توانمندی های پست و معاونت امور زنان در اجرای طرح توسعه اشتغال زنان کارآفرین کشور تاکید شده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7023

به "توسعه کسب و کار خانگی بانوان با حمایت پست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه کسب و کار خانگی بانوان با حمایت پست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید