توصیف نیویورک تایمز از بدترین ویژگی ترامپ

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایرنا نوشت: مقاله نویس سرویس رسانه روزنامه نیویورک تایمز و دبیر پیشین تارنمای خبری بازفید در گزارشی حملات رئیس جمهوری آمریکا و تعریف و تمجید مخاطبان را مهم ترین آسیب های متوجه رسانه ها در دوران ترامپ دانست.

توصیف نیویورک تایمز از بدترین ویژگی ترامپ

بن اسمیت در مقاله ای که امروز در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد بدترین ویژگی خبرنگاری در عصر ترامپ را حملات وی به رسانه های آزاد و تعریف و تمجید خوانندگان از این رسانه ها دانست.

اسمیت نوشت: در زمانی که بیشترین فشارها روی رسانه های آزاد است ما را دچار وسوسه خطرناکی می کنید. وقتی برخی از شما خوانندگانِ نگران از اوج دریافت ترامپ، از یک خبرنگار سیاسی و یا مجری تلویزیون قدردانی می کنید، در واقع با تحریک غرایض نفسانی، ما را دچار خودبزرگ بینی کرده و موجب می شوید تا خود را محور خبر دانسته و آنچه را که شما می پسندید گزارش دهیم.

ترامپ تشخیص می دهد که رسانه تمایل دارد در دل خبر بدرخشد و تلاش می کند تا از این میل بهره برداری کرده و روزنامه نگاری مهیج سیاسی را با کار سخت و افشاگرانه گزارشگری درآمیزد. وی نام رسانه ها را در برگه آرا انتخابات نوامبر(آبان) نگاشته و خشنود می شود که علاوه بر بایدن با ان بی سی، سی ان ان، آتلانتیک و نیویورک تایمز نیز رقابت کند.

وقتی یکی از خبرنگاران سی ان ان در مورد خشونت هواداران ترامپ سؤالی پرسید، وی پاسخ داد که هواداران شما به مردی در پورتلند شلیک کردند. انگار که آن خبرنگار مسئول شلیک مرگبار به یکی از هواداران ترامپ بوده است.

اسمیت ترامپ را عامل قطبی شدن جامعه آمریکا دانست که سبب شده بسیاری از کسانی که از او متنفرند با شور تازه ای عاشق خبرنگاری و به خصوص اشکال دراماتیک آن شوند.

وی پیشنهاد کرد روزنامه نگاران دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، توجه ویژه ای به حملات ترامپ به نهادهای دموکراتیک و تبیین تاکتیک های وی در این زمینه کنند.

اسمیت نوشت: بهتر است که بر اقدام های خطرناکی مانند حمله به زیرساخت های رأی گیری یا اقدام های وزارت دادگستری علیه دشمنان سیاسی اش تمرکز کرد تا سخنان توهین آمیز ریاست جمهوری که پایانی ندارد.

311311

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5058

به "توصیف نیویورک تایمز از بدترین ویژگی ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیف نیویورک تایمز از بدترین ویژگی ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید