تیراندازی در نزدیکی سفارت اوکراین در لیبی

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: منابع آگاه ساعتی پیش از وقوع تیراندازی در اطراف ساختمان سفارت اوکراین در پایتخت لیبی خبر دادند.

تیراندازی در نزدیکی سفارت اوکراین در لیبی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العربیه، منابع دیپلماتیک در سفارت اوکراین در طرابلس پایتخت لیبی ضمن تایید این خبر اعلام کردند که امروز منطقه اطراف این سفارت در محله بن عاشور، واقع در شهر طرابلس شاهد تیراندازی بود.

این منابع افزودند: این تیراندازی ها از یک ساختمان مسکونی مجاور سفارت اوکراین صورت گرفت.

به گفته این منابع دیپلماتیک،این تیراندازی ها به علت نارضایتی ساکنان این منطقه از سروصدای شهروندان لیبیایی مراجعه کننده به ساختمان سفارت اوکراین به منظور دریافت ویزا این کشور بوده است.

مسئولان سفارت اوکراین به دنبال وقوع تیراندازی اعلام کردند که تا اطلاع ثانوی از صدور و اعطای ویزا اوکراین به اتباع لیبی خودداری خواهد شد.

شبکه العربیه پنجشنبه گذشته نیز از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در مقابل سفارت فرانسه در طرابلس، پایتخت لیبی خبر داده بود.

در نتیجه این انفجار دو نفر از نگهبانان این سفارت زخمی شدند و سفارت انگلیس در لیبی به دنبال حمله به سفارت فرانسه در طرابلس تعطیل شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4397

به "تیراندازی در نزدیکی سفارت اوکراین در لیبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در نزدیکی سفارت اوکراین در لیبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید