ثوری: برای انتخاب نایب رئیس دیگر عجله و اشتباه نخواهم کرد، بعد از نشست خبری بوکس دیگر طالبی را ندیدم

به گزارش نوای پرنده پارسی، حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس در خصوص شایعه استعفای ناطر طالبی از نایب رئیسی فدراسیون بوکس مطالبی را بیان نمود.

ثوری: برای انتخاب نایب رئیس دیگر عجله و اشتباه نخواهم کرد، بعد از نشست خبری بوکس دیگر طالبی را ندیدم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ناصر طالبی، نایب رئیس فدراسیون بوکس در یک ماه اخیر در فدراسیون حاضر نشده است و به نظر می رسد دیگر قصد ادامه همکاری با مجموعه بوکس را ندارد، غیبتی که شائبه استعفای او را مطرح نموده است.

حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص غیبت ناصر طالبی و شایعه استعفای او گفت: من بعد از نشست خبری 13 شهریور ماه فدراسیون بوکس دیگر طالبی را در فدراسیون ندیدم و هیچ خبری نیز از او ندارم. یکی دو بار نیز با طالبی تماس گرفتم، اما در دسترس نبود و بعد از پیگیری غیبتش متوجه شدم که مسائل جسمانی دارد.

وی توضیح داد: هنوز هیچ استعفایی از طالبی به دست من نرسیده است. با این شرایط و غیبت های طالبی من باید تصمیم دیگری را اتخاذ و کسی را انتخاب کنم که به ما یاری کند. برای انتخاب نایب رئیس جدید نیز دیگر نه عجله خواهم کرد و نه اشتباه. قطعاً گزینه ای را انتخاب خواهم کرد که یار من باشد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 291

به "ثوری: برای انتخاب نایب رئیس دیگر عجله و اشتباه نخواهم کرد، بعد از نشست خبری بوکس دیگر طالبی را ندیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثوری: برای انتخاب نایب رئیس دیگر عجله و اشتباه نخواهم کرد، بعد از نشست خبری بوکس دیگر طالبی را ندیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید