جریمه سنگین سرخیو راموس به خاطر قطع درخت!

به گزارش نوای پرنده پارسی، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید به خاطر ارتکاب تخلفی سنگین، با یک جریمه نقدی سنگین مجازات شد.

جریمه سنگین سرخیو راموس به خاطر قطع درخت!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس اسپانیا، دادگاهی در مادرید، شرکت آگیلنیا دِاینورسیونس که تحت مالکیت سرخیو راموس، کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید قرار گرفته است را به خاطر قطع درختان کهنسال در یک منطقه حفاظت شده در شمال پایتخت اسپانیا، به پرداخت 259 هزار یورو جریمه نقدی محکوم کرد.

طبق اعلام آس، شرکت راموس بیش از 80 اصله درخت از انواع مختلف که اکثر آنها بلوط اروپایی بوده و بالای 100 سال عمر داشته اند را قطع نموده است.

دادگاه رسیدگی به تخلف شرکت سرخیو راموس روز گذشته (آدینه) با محکوم کردن این بازیکن اسپانیایی به پرداخت جریمه ای سنگین، او را به کاشت درخت در محل درختان قطع شده ملزم کرد.

روند رسیدگی به تخلفات شرکت سرخیو راموس در ماه ژانویه امسال شروع شد و اکنون اتهامات این شرکت در مورد قطع غیرقانونی منطقه مورالخای مادرید به اثبات رسیده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1669

به "جریمه سنگین سرخیو راموس به خاطر قطع درخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه سنگین سرخیو راموس به خاطر قطع درخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید