جزئیاتی جدید از گوشی ریلمی X50 5G با 2 دوربین سلفی منتشر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، در اوایل امسال شرکت ریلمی نخستین پرچمدار خود را با نام X2 Pro را معرفی کرد. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 855+ به بازار عرضه شد. اکنون این شرکت هدف خود را ارتقاء داده است و گوشی ریلمی X50 5G را در دست طراحی دارد.

جزئیاتی جدید از گوشی ریلمی X50 5G با 2 دوربین سلفی منتشر شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این گوشی جدید دارای دو دوربین در گوشه بالا سمت چپ و یک حفره پانچ در صفحه است. این بدان معناست که X50 5G نه تنها اولین تلفن 5G این نام تجاری است، بلکه اولین گوشی دارای حفرخ در صفحه نمایش خواهد بود.

در حالی که پرش از X2 به X50 واقعاً جذاب است، X مخفف خط فراوری X است که سری پیشگام با تمام فناوری جدیدی است که ریلمی در حال اجرای آن است. گوشی ریلمی X50 5G هم در شبکه های 5G مستقل و هم غیر مستقل کار خواهد نمود و این به معنای انتقال آسان تر و پوشش گسترده تر از اتصال نسل بعدی است. ریلمی هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند از جمله زمان رونمایی برای عرضه آن فاش نکرده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3110

به "جزئیاتی جدید از گوشی ریلمی X50 5G با 2 دوربین سلفی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی جدید از گوشی ریلمی X50 5G با 2 دوربین سلفی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید