جزییاتی از طرح حمایت معیشتی

به گزارش نوای پرنده پارسی، عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی با تشریح جزییات طرح حمایت معیشتی از خانوارهای نیازمند گفت که جامعه هدف این طرح 50 میلیون نفر است.

جزییاتی از طرح حمایت معیشتی

به گزارش خبرنگاران، سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس در تبادل نظر با ایسنا اظهار کرد: طرح حمایت معیشتی از خانوارهای نیازمند که تحویل هیات رئیسه شده احتمالا در هفته های بعد از تعطیلات مجلس در دستور کار قرار می گیرد.

وی به عنوان طراح این طرح اضافه کرد: این طرح علاوه بر کالاهای اساسی مسکن، دارو، قبوض آب و برق را نیز در نظر گرفته است. از جمله برای کالاهای اساسی، کالا برگ یا سهمیه کالایی در نظر گرفته و پیش بینی نموده که برای 5 دهک پایین که مستاجر هستند یاری هزینه ودیعه مسکن در نظر گرفته گردد.

موسوی با بیان اینکه در این طرح، تخفیف ویژه برای پرداخت قبوض آب و برق بعضی از خانوارها نیز پیش بینی شده یاد آور شد: جامعه هدف این طرح 50 میلیون نفر است و امیدواریم با توجه به جامعیت آن هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5284

به "جزییاتی از طرح حمایت معیشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییاتی از طرح حمایت معیشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید