جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان برگزار گردید

به گزارش نوای پرنده پارسی، نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان به منظور آمادگی برای ایام نوروز 98 توسط کمیته نظارت و تنظیم بازار به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان برگزار گردید.

جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان این جلسه توسط کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور احمد تجری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان و نمایندگان دستگاه های اجرایی خدمات رسان در محل سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی برگزار گردید.

این نشست با هدف رصد مسائل، نواقص و همچنین پیگیری و اقدام برای برطرف و اصلاح، به منظور ارائه خدمات مناسب و بهتر به مسافران و گردشگران برگزار گردید.

مکاتبه دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر با کمیته های 12 گانه ستاد برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات در مورد ارائه خدمات مطلوبتر به مسافران نوروزی، برگزاری اولین جلسه ستاد با موضوع نوروز98 با حضور استاندار بعد از سفر ریاست جمهوری، ایجاد غرفه های اطلاع رسانی به مسافران و گردشگران در فرودگاه، راه آهن و پایانه های حمل و نقل مسافربری استان از اهم مصوبات این نشست بود.

احمد تجری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این نشست با تاکید بر اهمیت کمیته نظارت و تنظیم بازار بیان نمود: در ایام نوروز با توجه به پیک سفر های مسافران و گردشگران امیدواریم این کمیته همچون گذشته با جدیت و تعامل بیشتر به کار خود ادامه دهد.

او با اشاره به تشکیل جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز98 با حضور استاندار گلستان بعد از سفر رئیس جمهوری به گلستان تاکید نمود: فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت دائمی و در طول سال پیگیری می گردد و محدود به ایام نوروز نیست.

او گفت: اثر بخشی بازدیدهای نظارتی دارای اهمیت زیادی است و باید تصمیم های اتخاذ شده در این گشت ها پیگیری و منجر به نتیجه گردد تا خروجی آن برای مسافران و گردشگران قابل لمس باشد.

جانمایی فضا و غرفه هایی برای معرفی ظرفیت ها، جاذبه ها و صنایع دستی استان گلستان در دستگاه های اجرایی عضو ستاد که در ارتباط بیشتری با مسافران و گردشگران هستند یکی دیگر از موضوعاتی بود که در این نشست توسط تجری مطرح شد.

او با اشاره به پیشرفت روستاها در ارائه خدمات به گردشگران و مسافران گفت: در سال های اخیر با افزایش تعداد اقامتگاه های بوم گردی فعال در روستاها و میل و رغبت اقامت مسافران و گردشگران به استفاده از این اقامتگاه ها و حضور در طبیعت مستلزم این است که بحث نظارت و تنظیم بازار در ستاد اجرایی خدمات سفر به طور جدی در روستا ها نیز همچون شهرها پیگیری گردد.

نظارت و برخورد جدی با تور های غیرمجاز گردشگری به ویژه در ایام نوروز 98، نظارت و رصد بر ارائه خدمات کشیک های نوروزی اصناف مورد احتیاج هموطنان در ایام تعطیل نوروزی از مهمترین مسائلی بود که توسط تجری در این نشست مطرح شد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1993

به "جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید