جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین برگزار شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رضا گروسی مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان قزوین از برنامه ها و اقدامات پیشگیری از اعتیاد در جامعه کار وتولید خبرداد.

جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین ، جلسهکمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با حضور علیرحمانی مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانقزوین ،رضا گروسی مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان قزوین ،علیرضاوارثی مدیر کل بهزیستی استان و معاونت اجتماعی سپاه صاحب الامر وکنندگان دستگاههای عضو کمیته و تشکلات کارگری و کارفرمایی برگزار گشت.

رضا گروسی مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان قزوین در این نشست گفت:یکی از آسیب های اجتماعی که بسیاری از خانواده ها را درگیر و نگران خودکرده، موضوع اعتیاد و پیامدهای آن است که باید همه آن را جدی بگیریم و برایمقابله اقدام کنیم و برنامه های پیشگیری از اعتیاد را در جامعه کار وتولید و محیط های کارگری بطور جد رصد و پیگیری کنیم.

وی افزود: اجرای طرح کاج و ارتقاء سطح آگاهی کارگران می تواند در سلامت آنان و خانواده هایشان موثر واقع شود.

علی رحمانی مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانقزوین گفت: در خصوص ارائه مشاوره کارشناسی سامانه ملی 09628 راهاندازی شده که کارگران و خانواده هایی که درگیر اعتیاد شده اند می توانندبا تماس با این سامانه از مشاوره های تخصصی رایگان متخصصان و پزشکان مااستفاده کنند.

وی افزود : موضوع مبارزه با مواد مخدر نیازمند همراهی و همکاری همهدستگاههای اجرایی با این ستاد و شورای تامین شهرستان است. با توجه به صنعتیبودن استان ، واحدهای بزرگ و کوچک و اصناف ، رصد و آموزش کارگران درحوزه پیشگیری به طور جد باید در دستور کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعیبا همکاری کارفرمایان قرار گیرد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5958

به "جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید