حدادی فر: باید شکست برابر پدیده را جبران کنیم، امتیازات حساسی را از دست داده ایم

به گزارش نوای پرنده پارسی، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما در لیگ برتر برابر پدیده شکست خوردیم و حالا باید آن باخت را در جام حذفی جبران کنیم.

حدادی فر: باید شکست برابر پدیده را جبران کنیم، امتیازات حساسی را از دست داده ایم

قاسم حدادی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تیم ذوب آهن اصفهان گفت: ما بعد از استراحتی که داشتیم دوباره تمرینات را آغاز کردیم تا خودمان را آماده بازی با پدیده در جام حذفی کنیم و دیروز هم یک بازی دوستانه با سپاهان انجام دادیم. ما در لیگ برتر برابر پدیده شکست خوردیم و حالا باید آن باخت را در جام حذفی جبران کنیم. البته بازی آسانی نداریم و قبل از بازی با پدیده در لیگ برتر هم گفتم که آنها واقعاً تیم خوبی دارند.

وی در مورد اینکه آیا ذوب آهن می تواند در جام حذفی قهرمان گردد، توضیح داد: ما سابقه خوبی در این جام داریم و سال جاری هم شانس خودمان را امتحان می کنیم. هر تیمی با پنج بازی می تواند قهرمان جام حذفی گردد، ولی یک اشتباه در جام حذفی می تواند برای ما گران تمام گردد. باید در بازی با پدیده هم با تمرکز بالا بازی کنیم و امیدوارم که برنده از زمین بیرون بیاییم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به شرایط تیمش در لیگ برتر و شانس قهرمانی ذوب آهن در این جام توضیح داد: ما تا اینجا عملکرد بدی نداشتیم، اما واقعیت این است که چند امتیاز حساس از دست دادیم. جمع کردن امتیاز در نیم فصل اول بسیار مهم است و باید بدانیم که در نیم فصل دوم کار بسیار سختی در پیش خواهیم داشت. ما باید طوری امتیاز بگیریم که تا خاتمه بازی ها در کورس قهرمانی باشیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 221

به "حدادی فر: باید شکست برابر پدیده را جبران کنیم، امتیازات حساسی را از دست داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی فر: باید شکست برابر پدیده را جبران کنیم، امتیازات حساسی را از دست داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید