حدادی: هدف اصلی ام مسابقات قهرمانی دنیا و المپیک 2020 است، به احترام مردم سیل زده می ایستیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا هدف اصلی اش را کسب خوش رنگ ترین مدال در رقابت های قهرمانی دنیا و بازی های المپیک 2020 توکیو مطرح نمود.

حدادی: هدف اصلی ام مسابقات قهرمانی دنیا و المپیک 2020 است، به احترام مردم سیل زده می ایستیم

به گزارش خبرنگاران، احسان حدادی در مصاحبه ای با سایت رسمی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا گفت: این ششمین مدال طلای من در این مسابقات بود. من هنوز منتظرم تا ببینم چه کسی جای من را در آسیا می گیرد. شاید دوست و هم تیمی من بهنام شیری که مدال نقره را به دست آورد بتواند جانشین من گردد. باید بگویم او ورزشکار خوبی است و توانایی های بسیار بالایی دارد.

وی اضافه کرد: اهداف اصلی من قهرمانی دنیا دوحه و بازی های المپیک توکیو 2020 است. من با 34 سال سن دیگر خیلی جوان نیستم و قدم به قدم و بدون شتاب زدگی پیش خواهم رفت. در مورد تمریناتم با مک ویلکینز باید خاطر نشان کنم، من از زمانی که با مک ویلکینز که یکی از بهترین مربیان دنیا است تمریناتم را شروع کردم، خیلی تغییر نموده ام. دو، سه ماه با او کار کردم و پیشرفت بسیار خوبی داشتم که کاملا برایم محسوس بود.

حدادی در مورد مسابقات قهرمانی دنیا که چند ماه دیگر در دوحه قطر برگزار خواهد شد، مطرح کرد: باید بگویم ورزشکاران زیادی هستند که می توانند بین 66 تا 68 متر پرتاب نمایند، اما پرتابگرانی از جمله استال، گازیدیس و پرتابگران جاماییکایی رقیبان اصلی من برای کسب مدال خواهند بود.

وی همچنین خطاب به خبرنگاران گفت: تعدادی از شهرهای کشور من در ماه گذشته دچار سیل شدند و از شما می خواهم به احترام مردم سیل زده ایران چند ثانیه بایستید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1182

به "حدادی: هدف اصلی ام مسابقات قهرمانی دنیا و المپیک 2020 است، به احترام مردم سیل زده می ایستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی: هدف اصلی ام مسابقات قهرمانی دنیا و المپیک 2020 است، به احترام مردم سیل زده می ایستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید