حسینی: حق مردم است فوتبال ساحلی ایران را در فینال ببینند، اسپانیا باهوش و حرفه ای است

به گزارش نوای پرنده پارسی، پیمان حسینی گفت که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بازی نفسگیری را با امارات برای رسیدن به فینال داشته و حضور در دیدار پایانی حق طرفداران و مردم ایران است.

حسینی: حق مردم است فوتبال ساحلی ایران را در فینال ببینند، اسپانیا باهوش و حرفه ای است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره بازی شب گذشته مقابل امارات گفت: بازی شب گذشته از مرحله نیمه نهایی بسیار سخت و سنگین بود. امارات در خانه بازی می کرد، اما تماشاگران ایرانی حمایت بسیار خوبی کردند که باعث شد احساس غربت نداشته باشیم و با آرامش بازی کنیم.

وی اضافه نمود: می توانستیم عملکرد بهتری هم مقابل امارات داشته باشیم تا بازی به پنالتی کشیده نشود، اما بازی بسیار نفسگیر شد و خدا را شکر که در ضربات پنالتی توانستیم بازی را ببریم و به فینال صعود کنیم. به هرحال حق مردم و طرفداران عزیزمان این است که تیم ملی فوتبال ساحلی را در فینال ببینند و امیدوارم که امشب بازی خوبی انجام بدهیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در خصوص رویارویی امشب با اسپانیا گفت: اسپانیا تیم بسیار باهوش و حرفه ای است. از طرفی بازیکنان ما هم فوق العاده خوب هستند. قبل از اعزام که محمد مرادی را از دست دادیم و در اینجا هم محمد احمدزاده و امیرحسین اکبری دچار مصدومیت شدند. با اینکه نفرات ما کم است، اما با اتحاد و همدلی که بین بچه ها وجود دارد همه جای یکدیگر را پر می نمایند و سعی می کنیم در هر دقیقه ای که در زمین هستیم بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم تا در نهایت با جام قهرمانی به کشور بازگردیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3023

به "حسینی: حق مردم است فوتبال ساحلی ایران را در فینال ببینند، اسپانیا باهوش و حرفه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: حق مردم است فوتبال ساحلی ایران را در فینال ببینند، اسپانیا باهوش و حرفه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید