حمله طرفداران پرسپولیس به مهاجم جوان تیمشان خبرنگاران

به گزارش نوای پرنده پارسی، عده ای از طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی با حمله به عبدی او را مقصر تساوی تیمشان مقابل پدیده می دانند.

حمله طرفداران پرسپولیس به مهاجم جوان تیمشان خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی عبدی طی دوران حضورش در پرسپولیس گل های فوق العاده مهمی به ثمر رساند و به قول معروف یک شبه راه صد ساله را رفت. عبدی بعد از گلزنی در فینال آسیا فقط دو گل برای پرسپولیس زد و اصلا نتوانست از فرصتی که به او داده شد استفاده کند.

مهاجم جوان سرخ ها آنقدر گل نزد و ضعیف ظاهر شد که در چند ملاقات آخر پرسپولیس یحیی گل محمدی تیمش را بدون مهاجم تخصصی به میدان می فرستاد ولی از عبدی استفاده نمی کرد. در جریان ملاقات پرسپولیس و پدیده عبدی یک موقعیت عالی گلزنی را خراب کرد و نتوانست دروازه خالی حریف را باز کند. همین موضوع و البته از دست رفتن دو امتیاز حساس برای سرخ پوشان باعث شد نقدها از عبدی جوان به اوج خودش برسد.

همچنین عده ای از طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی با حمله به عبدی او را مقصر تساوی تیمشان مقابل پدیده می دانستند و از یحی گل محمدی درخواست می کردند با بازی ندادن به این بازیکن کاری کند تا عبدی به خودش بیاید. مهدی خوب می داند با ادامه این فرایند ضعیف و همچنین حضور ترابی، مغانلو ، امیری و آل کثیر شانس زیادی برای بازی کردن ندارد و شاید همین موضوع آینده او را در پرسپولیس تحت تاثیر قرار دهد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6557

به "حمله طرفداران پرسپولیس به مهاجم جوان تیمشان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله طرفداران پرسپولیس به مهاجم جوان تیمشان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید