حیف شد برزیل را نبردیم، برای شکست آمریکا تمام توانمان را می گذاریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران صبح امروز یکشنبه در رقابت های جام جهانی با ترکیبی جوان به مصاف تیم ملی برزیل رفت و هر چند نمایش خوبی داشت اما در نهایت 3 بر یک مغلوب این تیم شد.

حیف شد برزیل را نبردیم، برای شکست آمریکا تمام توانمان را می گذاریم

پوریا یلی در مصاحبه با خبرنگاران به شکست تیم ملی ایران برابر برزیل در مسابقات جام دنیای اشاره نمود و گفت: بازی خوبی بود، ما بازیکنان جوان هر چه در توان داشتیم به نمایش گذاشتیم، تمام کوشش خود را کردیم اما حیف که نتیجه به نفع تیم ایران تمام نشد.

وی در ادامه اضافه نمود: برزیل پرافتخارترین تیم در سطح دنیا است، امروز با ترکیب اصلی خود به زمین آمد و تمام کوشش خود را کرد. ما می توانستیم پیروز شویم اما به هر حال ورزش است و یک طرف آن برد و یک طرف باخت است.

ملی پوش والیبال ایران درباره بازی روز چهارشنبه گفت: امیدوارم در بازی مقابل آمریکا عملکرد خوبی داشته باشیم. تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا این روند رو به رشد را حفظ نموده و ادامه دهیم. هر وقت به ما جوان ها فرصت برسد تمام کوشش خود را به کار خواهیم بست.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2579

به "حیف شد برزیل را نبردیم، برای شکست آمریکا تمام توانمان را می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیف شد برزیل را نبردیم، برای شکست آمریکا تمام توانمان را می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید