خبرنگاران ادامه شمارش آرای گزینشگران در نشست مشترک کنگره آمریکا

به گزارش نوای پرنده پارسی، نیویورک- خبرنگاران- اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا برای دومین بار در روز چهارشنبه گرد هم آمدند تا به ریاست مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا، شمارش آرای گزینشگران را ادامه دهند.

خبرنگاران ادامه شمارش آرای گزینشگران در نشست مشترک کنگره آمریکا

به گزارش خبرنگاران، مایک پنس در آغاز این نشست خواستار قرائت آرای سنا و مجلس کنندگان درباره اعتراض به آرای گزینشگران ایالت آریزونا شد.

پس از آنکه 11 رای گزینشگران آریزونا به حساب بایدن و هریس منظور شد، ادامه شمارش آرا ادامه یافت.

نوبت که به ایالت جورجیا رسید، کنندگان این ایالت نسبت به آرا اعتراض کردند اما از آنجا که طبق مقررات باید از سنا هم به این مساله اعتراض داشته باشند، پنس پرسید آیا از اعضای سنا هم با این اعتراض همراه هستند؟

عضو مجلس کنندگان جورجیا گفت که سناتورها معترض بودند اما اکنون اعتراض خود را پس گرفته اند.

به این صورت، آرای جورجیا هم به حساب بایدن-هریس منظور شد.

عضو جمهوری خواه مجلس کنندگان از ایالت میشیگان هم نسبت به آرای گزینشگران این ایالت اعتراض کرد. اما از حمایت هیچ سناتوری برخوردار نشد و به آرای مربوطه به حساب بایدن-هریس منظور شد.

55 عضو جمهوری خواه مجلس کنندگان نسبت به اعتبار آرای گزینشگران ایالت نوادا اعتراض کردند اما هیچ سناتوری حاضر نشد از آنها حمایت کند.

اما اعتراض به آرای ایالت پنسیلوانیا که توسط اسکات پری کننده جمهوری خواه این ایالت مطرح شد، مورد حمایت 2 سناتور قرار گرفت و دو مجلس بار دیگر از هم جدا شدند تا به این اعتراض رسیدگی کنند.

تا این زمان، 244 رای گزینشگران برای جو بایدن و کامالا هریس و 157 رای گزینشگران برای دونالد ترامپ و مایک پنس مورد تایید قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6010

به "خبرنگاران ادامه شمارش آرای گزینشگران در نشست مشترک کنگره آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادامه شمارش آرای گزینشگران در نشست مشترک کنگره آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید