خبرنگاران جریمه و توقیف بیش از 120 خودرو طی امروز در جاده های گیلان

به گزارش نوای پرنده پارسی، رشت - خبرنگاران - رئیس پلیس راه گیلان گفت :فقط تا ساعت 12 روز 13 فروردین بیش از 120 دستگاه خودرو که طرح فاصله گذاری اجتماعی را در معابر برون شهری استان رعایت نکرده بودند، جریمه و یا توقیف شدند.

خبرنگاران جریمه و توقیف بیش از 120 خودرو طی امروز در جاده های گیلان

سرهنگ حسین محمدپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: از این تعداد 100 دستگاه خودرو سواری بدلیل ترددهای غیر ضروری و قصد استقرار در مناطق جنگلی و تفرجگاههای استان به میزان 500 هزار تومان جریمه شدند.

وی افزود: همچنین بیش از 20 دستگاه وانت نیز که در حال جا به جایی مسافر به مناطق تفریحی و تفرجگاههای جنگلی، ساحلی و اماکن تفریحی استان بودند، توقیف شدند.

سرهنگ محمد پور با اشاره به تعداد خودروهای اعمال قانون شده در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: از هشتم فروردین ماه تا خاتمه وقت روز گذشته بالغ بر 300 دستگاه خودرو هر یک به مبلغ 500 هزار تومان جریمه شدند؛ ضمن انکه بیش از 20 دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ پلیس هدایت شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در زمان آغاز اجرای این طرح برای بازگشت مسافران به شهرستانها مهلت 48 ساعته تعیین کرده بود، شرح داد: مسافرانی که بی توجه به این مهلت استان را ترک نکردند، در سیستم اعمال قانون شدند و جریمه 500 هزار تومانی و توقیف خودرو به انها تعلق گرفته و پس از بازگشت به شهرستان خود خودروی آنها توقیف می شود.

سرهنگ محمدپور گفت: در حال حاضر خروجی شهرها، بوستان ها، تفرجگاهها بسته است و تردد در راهها به ندرت انجام می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان همچنین از بسته بودن محور آستارا- اردبیل تا سه روز آینده خبر داد و گفت : از روز گذشته این محور به منظور تعمیر - تونل از ساعت 6 تا 24 به مدت پنج روز بسته است.

وی افزود: فقط حاملان مواد سوختی و بار می توانند طی این روزها از این مسیرها تردد کنند.

به منظور جلوگیری از تجمعات انسانی و قطع زنجیره ویروس کرونا، تفرجگاههای ساحلی، جنگلی، بوستان ها، پارک ها، اماکن گردشگری استان تعطیل و مسدود شده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4173

به "خبرنگاران جریمه و توقیف بیش از 120 خودرو طی امروز در جاده های گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جریمه و توقیف بیش از 120 خودرو طی امروز در جاده های گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید