خبرنگاران درخواست کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی غیرحضوری شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران - خبرنگاران - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از غیرحضوری شدن درخواست کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی در راستای اجرای طرح 3070 اطلاع داد.

خبرنگاران درخواست کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی غیرحضوری شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در مراسم افتتاح خدمات غیرحضوری این سازمان که با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران کل استان های کشور برگزار گردید، گفت: با رونمایی از چهار سرویس در این هفته 17 سرویس غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان نهاده شد.

وی با اشاره به نقطه نظرات ارزشمند مدیران استان ها اضافه کرد: این نکات به منظور ارتقاء طرح 3070 استفاده می گردد.

سالاری همچنین با بیان این که برای بهبود این طرح معماری ساختار آی تی نیز معین می گردد، گفت: برای بهبود خدمات از مراجع و کارشناسان متخصص مربوطه نیز مشورت گرفته تا حداکثر رضایت مخاطبان کسب گردد.

تا به امروز 13 خدمت غیرحضوری در اختیار بیمه شدگان نهاده شده است و امروز خدمات اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفاصاحساب برای پیمانکاران و واگذارندگان کار و ارتقای سامانه دریافت لیست حق بیمه و فراهم شدن امکانات کنترلی برای کارفرمایان به منظور اصلاح لیست قبل از ارسال به مخاطبان، معرفی گردید.

همچنین انعقاد قرارداد بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد دیگر خدمت غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح 3070 مورد بهره برداری نهاده شد. تمامی افراد شاغل فاقد رابطه مزدبگیر با اعلام شغلی که به آن اشتغال به کار دارند(به صورت خوداظهاری) و همچنین زنان خانه دار، دختران مجرد و دانشجویانی که در تاریخ انعقاد قرارداد بیمه سن آنان 50 سال تمام یا کمتر باشد، چنانچه سن متقاضی بیش از 50 سال تمام باشد، در صورت دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مازاد سن 50 سال، امکان انعقاد قرارداد بیمه میسر خواهد بود، مشمول این خدمت هستند.

خدمت دیگری که در قالب طرح 3070 امروز افتتاح شد، درخواست غیرحضوری کمیسیون پزشکی است.

بیمه شده اصلی که به علت ابتلاء به بیماری عادی و یا به علت عوارض حاصل از حادثه ناشی از کار طبق گواهی پزشک معالج، عارضه آن غیرقابل علاج تشخیص داده شده است. فرزندان یا پدر و مادر بیمه شده اصلی که بر اثر بیماری یا نقص عضو طبق گواهی پزشک معالج، براثر بیماری یا نقص عضو قادر به کار نباشند، شوهر بیمه شده اصلی که طبق گواهی پزشک معالج، مبتلا به بیماری غیرقابل علاج بوده و معاش وی توسط بیمه شده زن تامین گردد، مخاطبان این خدمت هستند.

به گزارش خبرنگاران، طرح 3070 روز دوشنبه 19 آبان با حضور مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و کارگزاری های این سازمان افتتاح شد.

این طرح با ارائه 30 خدمت الکترونیک، 70 میلیون مراجع از مجموع 96 میلیون مراجع تامین اجتماعی به شعب وکارگزاری های این سازمان را کاهش می دهد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5856

به "خبرنگاران درخواست کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی غیرحضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخواست کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی غیرحضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید