خبرنگاران رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا لازم است

به گزارش نوای پرنده پارسی، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری لرستان گفت: باتوجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا در استان همجوار، رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در لرستان لازم است.

خبرنگاران رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا لازم است

به گزارش خبرنگاران علی سیف روز دوشنبه به رسانه ها خاطرنشان کرد: ویروس جهش یافته جدید موسوم به کرونای انگلیسی در بعضی از استان های کشور به ویژه استان همجوار خوزستان به طور روز افزونی در حال شیوع و گسترش می باشد و به طوریکه که ظرف چند روز، شرایط این استان از آبی و زرد به رنگ قرمز و حالت هشدار تغییر یافته است.

وی گفت: باتوجه به قدرت سرایت و میزان کشندگی بالای ویروس جدید و از طرفی امکان بسیار زیاد انتقال بیماری از سمت استان خوزستان، ضروری است هم استانی های گرامی جهت جلوگیری از ابتلای خود و اطرافیان به این ویروس نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

سیف اضافه نمود: با توجه به نزدیکی به ایام سرانجام سال مردم تا حد ممکن از حضور و تردد در معابر و مکان های عمومی و همچنین شرکت در اجتماعات شادی و عزا و دورهمی ها جداً خودداری نمایند همچنین جهت حفظ سلامت خود و دیگران حتی الامکان همزمان از 2 ماسک استفاده نمایید.

وی ادامه داد: از آنجایی که ویروس جدید بیشتر نوجوانان و جوانان را درگیر می نماید ضروری است این موضوع جهت جلوگیری از ابتلای فرزندان مورد توجه ویژه قرار گیرد و تا از سفر های غیر ضروری اجتناب شود.

وی گفت: به جهت حفظ سلامت و جلوگیری از ابتلای عزیزان، اجرای کلیه پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتر، مورد تاکید است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6302

به "خبرنگاران رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید