خبرنگاران سرخط آخرین اخبار کرونا در خوزستان

به گزارش نوای پرنده پارسی، اهواز - خبرنگاران - با گران فروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده برخورد می کنیم، کرونا ویروس چند چهره و زمینه تشخیص سریع افراد آلوده به کرونا در خوزستان فراهم شد از مهمترین عناوین خبری روز سه شنبه در خصوص کرونا بود.

خبرنگاران سرخط آخرین اخبار کرونا در خوزستان

معاون دادستان اهواز: با گران فروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده برخورد می کنیم

معاون دادستان اهواز گفت: گشت ویژه نظارت بر فروش ماسک و مواد ضدعفونی تشکیل شده تا از سوء استفاده افراد فرصت طلب جلوگیری شود و در این راستا با گران فروشان برخورد خواهیم کرد.

علی بیرانوند روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران گفت: این گشت ویژه بازررسی با هماهنگی دادستانی فعالیت خود را از روز شنبه به صورت مشترک شامل بازرسان ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی اهواز آغاز کرد.

کرونا ویروس چند چهره

یک متخصص طب سنتی گفت: کرونا یک ویروس چند چهره است و مزاج ویروس را نمی توان به صورت قطعی تشخیص داد.

دکتر فاطمه امینی سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: این ویروس برخی مواقع در دماهای بالا غیرفعال می شود و شک در خصوص سرد بودن مزاج ویروس ایجاد می کند اما از طرف دیگر وقتی وارد بدن می شود با علائم گرمی یعنی تب و سرفه ودر آخر رطوبت همراه است و دوباره ذهن را به سمت گرمی مزاج ویروس سوق می دهد بنابراین تشخیص مزاج آن نیاز به تحقیق بیشتری دارد.

عرضه قلیان در اهواز ممنوع شد

اهواز - خبرنگاران - معاون دادستان و کننده رییس کل دادگستری خوزستان در ستاد کنترل و مقابله با ویروس کرونا از دستور تعطیلی تمام قلیان سراها در شهر اهواز برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، خبر داد و به شهروندان توصیه کرد برای حفظ سلامتی خود و دیگران از حضور در این مکان ها و مصرف قلیان خودداری کنند.

علی بیرانوند سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران گفت: اماکن عرضه قلیان، بعد از این پلمب می شوند و با عرضه کنندگان و متصدیان عرضه کننده قلیان برخورد می شود.

معاون داستان اهواز تاکید کرد: دستور ممنوعیت عرضه قلیان با هدف جلوگیری از افزایش احتمالی ابتلا به ویروس کرونا صادر شده است.

اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص قرنطینه بیمارستان قدیم مسجد سلیمان

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرو انتشار مطلبی در فضای مجازی در خصوص قرنطینه بیمارستان قدیم مسجدسلیمان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، پیرو انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر اختصاص بیمارستان 22 بهمن قدیم شهرستان مسجدسلیمان به منظور نگهداری و قرنطینه بیماران آلوده به ویروس کرونا، به اطلاع می رساند، تا به امروز هیچ موردی از بیماری تنفسی ناشی از کرونا ویروس در سطح خوزستان مشاهده نشده است.

کمیته کشوری مقابله با کرونا برای نظارت هرچه بهتر تشکیل شده است

یکی از کنندگان مردم اهواز، باوی ، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته کشوری مقابله با کرونا ویروس دروزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور اعضای دولت و ناظر مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و بررسی در خصوص این موضوع مهم تشکیل شده است.

همایون یوسفی که به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در این کمیته معرفی شده، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: این کمیته نقش نظارتی را بر بخش های مختلف بحث کرونا ویروس دارد.

زمینه تشخیص سریع افراد آلوده به کرونا در خوزستان فراهم شد

استاندار خوزستان گفت: زمینه تشخیص سریع افراد آلوده به ویروس کرونا در خوزستان با راه اندازی آزمایشگاه فوق تخصصی کرونا در اهواز فراهم شده تا از این طریق امکان کنترل این بیماری با عملکرد بهتری صورت بگیرد.

غلامرضا شریعتی روز سه شنبه در حاشیه گشایش این آزمایشگاه در اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: باتوجه به اینکه با بحث ویروس کرونا روبه رو هستیم، لازم بود آزمایشگاه فوق تخصصی و ویژه ای در این رابطه ایجاد شود.

ایجاد آزمایشگاه تخصصی تشخیص کرونا برای پاسخگویی به نیاز دیگر استان ها

شریعتی همچنین از راه اندازی یک آزمایشگاه دیگر در شهر اهواز به منظور بررسی نمونه های مربوط به افراد مشکوک اشاره کرد وگفت: اعلام نتیجه هر تست در مدت سه تا چهار ساعت صورت می گیرد و کیت تشخیص این ویروس نیز برای استان تامین شده است.

مرخص شدن افراد دارای تست منفی کرونا از بیمارستان رازی اهواز

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه نمی توان تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا را در خوزستان گفت گفت: بیماران قرنطینه شده در بیمارستان رازی اهواز که نتیجه آزمایش آنها نسبت به ویروس کرونا منفی بوده، روزانه در حال مرخص شدن از این بیمارستان هستند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3819

به "خبرنگاران سرخط آخرین اخبار کرونا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرخط آخرین اخبار کرونا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید