خبرنگاران هفته فرهنگ و نشاط تیرماه آینده در یزد برگزار می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، یزد - خبرنگاران - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد از برگزاری هفته فرهنگ و نشاط برای نخستین بار در تیر ماه آینده در این استان اطلاع داد و گفت: یزد در حوزه نشاط اجتماعی به عنوان نخستین استان پیروز به جذب بودجه شده است.

خبرنگاران هفته فرهنگ و نشاط تیرماه آینده در یزد برگزار می گردد

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، فخرالسادات خامسی هامانه بدون اشاره به میزان اعتبار جذب شده، اضافه نمود: برگزاری طرح های حوزه نشاط اجتماعی با نگاه به شهرستان ها و روستاها و نیز برگزاری هفته فرهنگ و نشاط در شهرستان ها و روستاها اولویت بندی شده است.

وی توضیح داد: برنامه های هفته نشاط و فرهنگ یزد این قابلیت را دارد که به صورت نمونه آزمایشی به سازمان امور اجتماعی کشور پیشنهاد گردد.

خامسی هامانه ادامه داد: جشنواره های فرهنگی ورزشی، نمایش، طنز، موسیقی، قصه گویی، موسیقی محلی، نمایشگاه کتاب، رصد ستارگان و گردشگری شبانه مناطق تاریخی در شهرستان ها همراه با رصد ستارگان و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با رویکرد محلی و کویرنوردی از برنامه های هفته فرهنگی است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد (سمن) استان، شهرستان ها و مؤسسه فرهنگی هنری در اجرای این طرح همکاری دارند.

2088/ ‬ 2047/

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1463

به "خبرنگاران هفته فرهنگ و نشاط تیرماه آینده در یزد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفته فرهنگ و نشاط تیرماه آینده در یزد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید