خبرنگاران هنر دیوارنگاری در سطح شهر تهران گسترش می یابد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در تلاشیم تا فعالیت های خود را در سطح پایتخت در حوزه دیوارنگاری گسترش دهیم و به وظایف خود در مورد گرامی داشت شهدا عمل کنیم.

خبرنگاران هنر دیوارنگاری در سطح شهر تهران گسترش می یابد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برزین ضرغامی روز یکشنبه در مراسم رونمایی از دیوارنگاری یادبود شهدای منا اضافه کرد: امروز شاهد رونمایی از دومین اقدام و فعالیت در مورد یادبود شهدای منا هستیم.

وی یادآورشد: هفته گذشته دیوارنگاری با نام عروج توسط هنرمند محمدعلی رجبی روی دیوار شرقی هتل انقلاب در کنار ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرا، رونمایی شد و امروز هم طرح دیوارنگاری یادبود شهدای منا، اثر یکی از هنرمندان پیشکسوت حوزه هنر مینیاتور، رونمایی شد.

ضرغامی اظهارداشت: هنرمند مشهور اصفهانی استاد بدرالسماء خالق این اثر دیوارنگاری، این کار را به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای منا تهیه و به دفتر رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که این کار در نقطه ای از شهر تهران اجرا گردد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه کار مربوط به هنر مینیاتور و اجرای آن کار سختی بود؛ به همین دلیل سازمان زیباسازی شهر تهران کوشش کرد که دیوار مناسبی برای اجرای این طرح ارزشمند پیدا کند.

وی اعلام نمود: این طرح توسط سعید چاواری یکی از هنرمندان نقاش کشور اجرا شده است.

ضرغامی ادامه داد: این سازمان در کوشش است تا فعالیت های خود را در سطح شهر تهران در حوزه دیوارنگاری گسترش دهد و به وظایف خود در مورد گرامی داشت شهدا عمل کند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6422

به "خبرنگاران هنر دیوارنگاری در سطح شهر تهران گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هنر دیوارنگاری در سطح شهر تهران گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید