خبرنگاران 3100 میلیارد تومان از درآمدهای غیرنقدی شهرداری تهران محقق شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران- خبرنگاران- معاونت اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به تعهد این معاونت در تحقق بودجه غیرنقد، خاطرنشان کرد: حدود 2 هزار میلیارد تومان از محل طرح های سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری و حدود یکهزار و 100 میلیارد تومان هم فروش حاصل از املاک به بانک ها محقق شده است.

خبرنگاران 3100 میلیارد تومان از درآمدهای غیرنقدی شهرداری تهران محقق شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، عبدالحمید امامی در نشست آنلاین معاونان و مدیران شهرداری تهران شرح داد: این میزان محقق شده اما به دلیل فرایند طولانی ورود به دفاتر، هنوز در حساب های شهرداری ننشسته است.

وی خطاب به مدیران خود در این نشست آنلاین گفت: آنطور که باید و شاید از توانمندی ها و ظرفیت مالی شهرداری تهران برای اجرای برنامه های این نهاد بهره مند نمی شویم و باید بیش از پیش در جهت بهره مندی بیشتر از ظرفیت های مالی شهرداری گام برداریم.

معاون شهردار تهران همچنین با اشاره به شرایط مالی کشور خوستار تسریع در پروژه های عمرانی این نهاد شد و تاکید نمود: اجرای سریع تر پروژه های عمرانی با توجه به تورم بالای 30 درصدی، تاثیر چشمگیری در ارزانتر تمام شدن طرح ها دارد.

وی ادامه داد: در بیش از یک سال و نیم گذشته طرح های شهری تا حد قابل قبولی پیشرفت داشت؛ به خصوص سال جاری با تامین بودجه غیر نقد به وسیله سازمان های املاک و سرمایه گذاری طرح های جدیدی نیز مانند خط 10 مترو و پروژه های مختلف شهر را شروع خواهد شد.

امامی با اشاره به اینکه تهران به عنوان بیست و چهارمین شهر پرجمعیت دنیا است، یادآور شد: ظرفیت گردشگری در شهر تهران بالا است و باید برای تامین مالی و توسعه پایدار شهر از این پتانسیل استفاده کرد.

ایجاد 22 خیابان کامل در تهران

سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این جلسه آنلاین با اشاره به ویژه برنامه های این معاونت در روز دنیای بدون خودرو گفت: در صدد اجرای طرح ها و برنامه هایی برای مناسب سازی معابر هستیم که این طرح شامل ایجاد جهت دوچرخه سواری، پیاده روی می گردد.

وی همچنین به ایجاد 22 خیابان کامل در تهران اشاره نمود.

به گزارش خبرنگاران، خیابان کامل به خیابانی گفته می گردد که جهت تردد برای تمام مُدهای حمل ونقل از خودرو تا دوچرخه و پیاده راه مناسب و استاندارد داشته باشد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5251

به "خبرنگاران 3100 میلیارد تومان از درآمدهای غیرنقدی شهرداری تهران محقق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3100 میلیارد تومان از درآمدهای غیرنقدی شهرداری تهران محقق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید