خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال باید واقعی باشد، بازیها نشاط می آورد

به گزارش نوای پرنده پارسی، اسماعیل حلالی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد احتمال برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر از هفته نخست خردادماه امسال گفت: این اتفاق می تواند به باشگاه ها یاری کند تا تکلیف خود را بطور قطع بدانند. به هر حال تیم های مدعی زیادی داریم که می توانند به قهرمانی برسند. همچنین تیم هایی که در انتهای جدول نیز هستند برای ماندن در جدول می جنگند و دیگر حرف و حدیثی به وجود نمی آید.

خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال باید واقعی باشد، بازیها نشاط می آورد

کارشناس فوتبال ایران اضافه نمود: ادامه بازی ها می تواند به تیم های لیگ یک نیز یاری کند. آنها هزینه می نمایند تا بتوانند به لیگ برتر بیایند. قطعاً برگزاری به جامانده بازی ها می تواند جامعه را نیز به نشاط نسبی بازگرداند. البته فکر می کنم بهتر است تا بازی ها در چند هفته ابتدایی که قرار است از سر گرفته گردد بدون تماشاگر باشد.

وی درباره دیدارهای اخیر تنی چند از پیشکسوتان پرسپولیس با هیات مدیره این باشگاه توضیح داد: نباید از پیشکسوتان به عنوان اهرمی برای عبور از بحران های مدیریتی خود استفاده نمایند. اینکه آقایان مدیر در پرسپولیس می خواهند از تجربه پیشکسوتان استفاده نمایند حرکت بسیار خوبی است و امیدوارم در عمل شاهد این موضوع باشیم که از تجربه آنها در قبال نحوه برخورد با بازیکن و مربی استفاده نمایند.

حلالی درباره نبود مدیرعامل در این باشگاه اضافه نمود: شرایط پرسپولیس از لحاظ مدیریتی اصلاً جالب نیست. فکر می کنم باز هم آقایان پشت نتایج تیم پنهان شدند تا کسی متوجه کوه مسائل نگردد. تیم عظیم و قهرمان احتیاج به افکار جدبد دارد و نباید در مرداب مدیریتی بماند.

کارشناس فوتبال ایران درباره وعده سازمان خصوصی سازی مبنی بر عرضه سهام این باشگاه در مردادماه تاکید نمود: واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال می تواند یاری عظیمی به این تیم ها یاری کند. مهم این است که آنها در حباب بورس نمانند. باید این تیم ها شکل کامل بگیرند و حالت مردمی پیدا کند. شاید در سال های ابتدایی واگذاری مسائلی داشته باشند اما باید همه چیز شفاف باشد و نظارت مردم را در امور اقتصادی باشگاه ببینیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4466

به "خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال باید واقعی باشد، بازیها نشاط می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال باید واقعی باشد، بازیها نشاط می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید