داوری: اگر وزارت اجازه دهد در انتخابات ثبت نام می کنم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرپرست فدراسیون والیبال گفت: با مدیریت خوب زمان، بر قله والیبال دنیا ایستادیم و اگر وزارت ورزش اجازه دهد در انتخابات شرکت می کنم.

داوری: اگر وزارت اجازه دهد در انتخابات ثبت نام می کنم

افشین داوری در گفت و گو با خبرنگاران، درباره قهرمانی تاریخی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابتهای قهرمانی دنیا 2019 در بحرین، گفت: خوشبختانه در بستری مناسب، مدیریت زمان مناسب و با کادرفنی خوش فکر تیم را راهی این مسابقات کردیم که تاریخ ورق خورد و برای نخستین بار قهرمان رقابت های دنیای شدیم.

او اضافه کرد: جا دارد از همه روسای هیات ها تشکر کنیم که در این سال ها زحمات زیادی کشیدند تا این جوانان را برای والیبال ایران تربیت نمایند و الان این کوشش ها به بار نشسته و ما در بحرین عنوان قهرمانی دنیا را کسب کردیم. به هر حال بنده نیز تجربیات و تخصصی دارم تا در مقاطع حساس و بحرانی مدیریت لازم را انجام دهم. خوشبختانه این اتفاق در والیبال نیز رخ داد و ابتدا در لیگ ملت ها خوش درخشیدیم و سپس در قهرمانی جوانان دنیا به قهرمانی رسیدیم.

سرپرست فدراسون والیبال گفت: همه عوامل دست به دست هم دادند تا با یک مدیریت زمان مناسب بر قله والیبال دنیا ایستادیم. در بخش بانوان نیز خوشبختانه اقدامات خوبی اجرا شده است که آن ها عملکرد خوبی در اولین اردوی برون مرزی خود در کرواسی داشتند.

او در خصوص معافیت بازیکنان تیم ملی جوانان از سربازی نیز گفت: فکر می کنم تنها یک بازیکن ما شرایط معافیت را ندارد (بازیکنانی که مشمول خدمت باشند معاف می شوند و اگر سنشان کمتر از 18 سال باشد معاف نمی شوند). با این حال من امیدوارم بهترین ها برای این بازیکنان رقم بخورد چون آن ها شایسته این اتفاق هستند. امیدوارم مقام های ارشد کشور به این بازیکنان توجه نمایند چرا که کسب عنوان قهرمانی امکان پذیر ولی خیلی سخت است.

داوری در پاسخ به این سوال که تصمیم خود را برای حضور در انتخابات گرفته است یا نه؟ اظهار کرد: اگر جامعه والیبال بنده را بخواهد و وزارت ورزش اجازه دهد که ثبت نام کنم با کمال میل در انتخابت شرکت می کنم، چرا که بنده جامعه والیبال را دوست دارم، اما همانطور که گفتم همه چیز به وزارت ورزش بستگی دارد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1747

به "داوری: اگر وزارت اجازه دهد در انتخابات ثبت نام می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری: اگر وزارت اجازه دهد در انتخابات ثبت نام می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید