درخواست از اسپانسر ها برای یاری اقتصادی بیشتر به بازی های المپیک توکیو

به گزارش نوای پرنده پارسی، کمیته برگزاری بازی های توکیو از اسپانسر های داخلی خواسته میلیون ها دلار یاری اقتصادی بیشتری داشته باشند.

درخواست از اسپانسر ها برای یاری اقتصادی بیشتر به بازی های المپیک توکیو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اسپانسر های داخلی برای یاری به بازی های المپیک توکیو رکورد 3.3 میلیارد دلار را برآورد نموده اند که 2 برابر بازی های قبلی است، اما هنوز کافی نیست.

در حال حاضر از آن ها خواسته شده میلیون ها دلار بیشتر به منظور تعویق بازی های المپیک و پارالمپیک پرداخت نمایند. با توجه به شیوع ویروس کرونا مشاغل ژاپن تحت تاثیر قرار گرفته اند که این باعث ایجاد تردید در خصوص سرمایه گذاری مجدد در بازی المپیک می گردد که ممکن است مورد توجه مخاطبان قرار نگیرد.

توشیرو موتو رئیس کمیته برگزاری بازی های توکیو در این باره گفته بود: ما در حال درخواست بیشتر از شرکای اقتصادی هستیم که به ما یاری نمایند. حامیان اقتصادی ابراز تمایل نموده اند تا سال آینده در بازی ها سهیم شوند، اما آن ها مبلغی را معین ننموده اند.

تقریبا هیچ کدام از 70 اسپانسر داخلی برای یاری به بازی های سال آینده پاسخ منفی نداده اند. بعضی از حامیان اقتصادی ممکن است پرداخت های غیرعادی اضافی - مشارکت هایی که به صورت نقدی انجام نمی گردد - ارائه دهند، اما اختلاف نظر هایی وجود داشته و جزئیات قرارداد به صورت عمومی اعلام نشده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5840

به "درخواست از اسپانسر ها برای یاری اقتصادی بیشتر به بازی های المپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست از اسپانسر ها برای یاری اقتصادی بیشتر به بازی های المپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید