دونالد ترامپ قاتل 1میلیون فرصت شغلی شد ، موسس علی بابا پیمان خود با رئیس جمهور آمریکا را لغو کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، جک ما موسس غول خرده فروشی آنلاین چین اعلام نموده قول و قرارهای خود با دونالد ترامپ در جهت اشتغالزایی را لغو خواهد نمود. این موضوع به تعرفه های تجاری سنگین علیه شرکت های چینی بی ارتباط نیست.

دونالد ترامپ قاتل 1میلیون فرصت شغلی شد ، موسس علی بابا پیمان خود با رئیس جمهور آمریکا را لغو کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان بی سی، مدتی پیش مؤسس شرکت علی بابا به دونالد ترامپ برای ایجاد 1 میلیون شغل جدید در ایالات متحده وعده داده بود، اما وی اخیرا اعلام نموده که این پیمان را لغو می نماید.

بیانیه جدید جک ما بی ارتباط به دور جدید تعرفه های ایالات متحده علیه چین نیست. درواقع مدیرعامل علی بابا با این پیغام ثابت کرد که که چین در زمینه تجارت جهانی نقش مهمی ایفا می نماید.

وی صراحتا در پیغام خود ذکر نموده که این شرکت دیگر نمی خواهد 1 میلیون فرصت شغلی در ایالات متحده ایجاد کند، چرا که درگیری تجاری میان ایالات متحده و چین ادامه دارد.وی در بخشی از پیغام خود می گوید: وعده بین ما براساس مشارکت دوستانه ایالات متحده و چین و روابط تجاری منطقی ساخته شد. این فرض دیگر امروز وجود ندارد، بنابراین وعده ما نمی تواند تحقق یابد.

جک ما سال جاری بازنشسته می گردد و احتمالا روابط بین شرکت علی بابا و ایالات متحده نیز ادامه خواهد داشت اما بر اساس سخنان جک ما سطح این روابط از حدی عادی فراتر نخواهد رفت.

در جریان کنفرانس دو روز پیش شرکت علی بابا، جک ما وضعیت فعلی بین چین و آمریکا را نوعی اصطکاک تجاری و سردرگمی نامید که می تواند تأثیراتی طولانی تا چند دهه داشته باشد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 266

به "دونالد ترامپ قاتل 1میلیون فرصت شغلی شد ، موسس علی بابا پیمان خود با رئیس جمهور آمریکا را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونالد ترامپ قاتل 1میلیون فرصت شغلی شد ، موسس علی بابا پیمان خود با رئیس جمهور آمریکا را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید