دو توهین کننده به مقامات کشوری دستگیر شدند

به گزارش نوای پرنده پارسی، فرمانده انتظامی ماکو گفت: 2 نفر که با راه اندازی صفحه اینستگرامی به مقامات کشوری توهین می کردند، در این شهرستان دستگیر شدند.

دو توهین کننده به مقامات کشوری دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین شهریار گفت: در راستای ایجاد امنیت، کاهش تخلفات و همچنین جرایم در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا حین رصد یکی از شبکه های اجتماعی صفحه ای را شناسایی کردند که اقدام به اهانت به مقامات و مسوولان کشور و تشویش اذهان عمومی نموده بود.

وی افزود: این موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس فتای شهرستان نهاده شد و یک نفر به عنوان فیلمبردار و یک نفر دیگر به عنوان شخص توهین کننده در فیلم ها با دستور دادستانی ماکو و در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

وی تاکید نمود: پرونده این 2 متهم تشکیل و جهت رسیدگی قانونی به مراجع ذیربط ارسال شد و این صفحه اینستاگرامی نیز مسدود شد.

سرهنگ شهریار ادامه داد: هرگونه اهانت به مقامات رسمی، مسوولان و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه نهادها، سازمان ها و همچنین تشویش اذهان و گروه ها به ارتکاب اعمالی علیه امنیت، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران داخل یا خارج از کشور جرم تلقی می گردد و پلیس فتا با عاملان آن برخورد قانونی خواهد داشت.

با وجود اینکه ایران یکی از کشورهای درگیر ولی پیروز در مواجهه با کرونا بوده است بسیاری از معاندان در کوشش برای تضعیف عملنمودها هستند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4073

به "دو توهین کننده به مقامات کشوری دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو توهین کننده به مقامات کشوری دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید